Gå til innhold

325 e36 sedan. varmeapperat?


bjerkis
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva bruker du for å fjerne all møkka? :D

Mye banning..:) bruker stålbørste for å få av det meste av sand så er det vasking med diverse løsemiddel etterpå.og litt pussing osv for å fjerne rust osv. er en skikkelig dritt jobb men synest det begynner å se bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det same jeg også, men jeg grunnet med owatrol for å binde rusten samt forsegle oveflatet, også hadde jeg på tectyl oppå.. Du bytter vel traversforingene til powerflex når du har det nede? Du må jo ha den på firehjulskontroll nå uansett, så det er greit å få gjort det nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det same jeg også, men jeg grunnet med owatrol for å binde rusten samt forsegle oveflatet, også hadde jeg på tectyl oppå.. Du bytter vel traversforingene til powerflex når du har det nede? Du må jo ha den på firehjulskontroll nå uansett, så det er greit å få gjort det nå..

Ja blir skiftet til powerflex det som er murlig å få i powerflex og resten blir vell orginale foringer. tenkte å få skiftet til m-teck stab stag bak. blir vell litt stivere av det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

y16ieokzu50u959jhqsa.jpg

Da er pussingen begynt igjen. denne er nettop sandblåst og zink grunnet.

flere deler blir sandblåst i løpet av neste uke. det meste av foringer og deler til bakstillingen er ankommet venter på hjullager og Nye koni dempere fra koed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 8 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...