Gå til innhold

Meritter?? (Knust styling)


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde ikke påmontert dørstopperen nå i vår, skulle ta det dagen etterpå..

Når jeg åpna døra å skulle innpå butikken tok vinden fatt i døra, og nappa den fremover..

Dette resulterte i bulka dør og forskjerm, kjedelig skade..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm... skal vi se...

318i, etter 1.5 døgn med lappen, tok jeg e36 fronten i møte med et autovern, resulterte i nye lykter, blinklys, grill og skjerm...

vel fikset, så gikk det 2 måneder, da en passat stv med hengerfeste, plutselig ville stoppe i veien... var ny front, panser, lykter igjen, grill, frontstykke...

så kom vinteren, da røyk panser, skjerm, grill, front, lykter... bytta også dør etter forrige eier som ikek var flink med lyktestolper og parkering tydeligvis...

så kom det en kopi glassbiber m-fanger på, med leppe, som ble slipt av etterhvert... bilen ble til slutt kjørt i av ei dame (dagen etter jeg tok av m-fronten) tok da, panser, skjerm, grill, frontfanger... takk til den bilen... solgte den som vrak og alt ved siden av i deler :-P

320ien har aldri blitt smelt (i mitt eie i hvertfall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oddis: Denne synes jeg du skal legge ut bilde av. ;)
Ja jeg å vil se bilen til oddis!

Nå editerte jeg det forrige innlegget mitt med noe småting jeg glemte..

Bilder ja.. Den er såpass stygg at jeg ikke engang ønsker å møte opp på treff med den. Og bilder har jeg lite av, bortsett fra de av dårlig kvalitet. Hvorfor jeg har lite bilder sier vel seg selv? ... det er ingenting å ta bilde av

Bilen brukes som sagt så hardt at jeg ikke ser poenget med å skifte ut karosseridelene (enda jeg har en helt nylakkert front med framskjermer og frontfanger liggende klare til å bli satt på). Ishjul setter også sitt preg på innskjermer (som en gang fantes) og framskjermer. Har måttet bruke hammer flere ganger enn jeg husker etter at isdekka har skrapt borti fangeren og "brent" bort stålet..

Nå føler jeg det er riktig å nevne at bilen er TEMMELIG rustfri, og EU kontrolløren sa til og med at det var lenge siden han hadde sett en så rustfri E30 i understell, gulv og bærende konstruksjon! Ikke snev av rust i bærende konstruksjon. Overflaterusten er den dere ser på bildene. Og rusta på framskjermene er ikke i kontakt med kanalene siden de ikke er skrudd fast, og henger løst der nede = null rust. :twisted: Bilen ser verre ut enn den faktisk er, rent teknisk. Dette er så nærme rallycrossbil på skilter man kommer.

Innbretta front, merk dere at alt av spredere, gummilist under, lufteanordninger er borte. Se også hvordan skjermen har deformert seg utover på siden. Så på venstre side (for dere): 1 katt, 1 rev (en stor rev!) og 1 hare. På høyre: 1 hare og 2 rever. :lol:

dwd031dvl5h2a280p2cp.jpg

Se i nedkant av frontfangeren hvordan ishjul har bretta og "spist" opp stålet. Har måttet bruke hammeren der MYE. På høyresiden her tok jeg også den største reven.

vlvb75farh3lj5bilde0.jpg

Rustbobler og en "ripe" i plasten på fangeren bak. Et par hundre brøytefonner får ta litt skyld for det.

zr3akh4i3tetfj2h6mkq.jpg

Her ser dere andre siden, hvor autovernet traff øverst foran på sideskjermen. Dere ser også hvor mye stål som har gått av skjermen nede bak hjulet.. :P Bilde er forøvrig tatt på en av mine favoritt "SS"er.

mumqwqh4r46vif2sfr2l.jpg

Litt av rusta som var på hjulebue, dører og kanaler. Dette er lakkert og fikset nå! :D Men dørene er enda pur i rust i rammekonstruksjonen under (man kan stikke armen opp i dørlåsen fra undersiden! . Men det er effektiv vektletting ... :lol:

vytllcft8qncu9svqbep.jpg

Krokan? Heldigvis kun i skjermen, ingenting innover.

uvc0qb9k8i1grpit0tpr.jpg

8uxr0xwgf3s1coh6hfxf.jpg

Bøyd og jævlig. Bildet er forøvrig tatt på samme sted vinterstid, på samme favoritt SS.

75ikupf3mu18g6uh7a8j.jpg

Her er et parti som tok en liten del av bakfangeren min bak. La hekken litt for mye ut og sneide ene tømmerstokken til venstre på bildet. Ble litt banking med hammeren etterpå. Hadde DU turt å holdt 155-160km/t mellom dette i bekmørket?? :evil:

gy2s45k1mihcvuulpp6r.jpg

Og her er bilen og meg + hylende passasjer i rett modus. På isbane med rallypigg, full satsing og kjøring til oljetemplampa lyser. Se forøvrig min stilfulle bretting av skiltet (det hadde INGENTING med at jeg hadde vært oppå 2 hjul i ei brøytefonn 30 sek før.. :-$

lclio0r76fkao1ads5ad.jpg

Isbane er moro (et litt eldre bilde):

ufrb9zaq8tdg8mbs0ga3.jpg

Elllers har jeg også som sagt hvite prikker i hele lakken, og en fæl knekke midt bak på bakfangern, men dette har jeg heldigivs ikke bilder av.. Det samme gjelder forøvrig panseret (som jeg har klinka ut igjen ganske bra) + bakfangeren på høyresiden (tømmerstokk sidelengs).

Har heller ingen bra bilder av den utrolig ødelagte frontruta (som man skjærer seg på om man drar hånda opp og ned utvendig på (!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det min du skal gå løs på i Januar eller? :P
Er det nå jeg skal angre på at jeg solgte bilen min til........ DEG? Hehehehe, stakkar bilen.

Skal "gå løs" på bilen din i Januar er det tenkt ja. Tror ikke det er noe å angre på Mads! :D

Den er i full sving med å få nytt understell, ny motor, radiator ++. Kommer til å bli en kongebra E30! Også er den jo noe helsikes strøken, så jeg kommer selvsagt ikke til å kjøre som en idiot med den (det skal den gamle fortsatt brukes til, etter innstallering av oppgradert motor og en liten gjennomgang på bukken)..

Bilen min kjøpte jeg i nov/des 04, og har polert den 2 ganger. Din har jeg allerede polert 3 ganger, og den er ikke kjørt 1 km etter jeg kom hjem med den dagen jeg kjøpte den (!).

Er bare litt langtekkelig å bygge den om fra gasser til innsprut. Også måtte alt av understell kastes pga av gjennomgående rust. De som har hatt den før har SPARKLA et rusthull på 2x2cm (!!)i fronttraversen under motoren. Tørr ikke tenke på hva som kunne ha skjedd ved en hard nedbremsing fra 200+.. :shock:

Bilen jeg kjøpte av deg var også veldig STILLE (et ord jeg ikke er kjent med) i kupeen. Ingen stor slark i ratt, ingen knirkelyder fra dører og stoler.... Gleder meg til å kjøre den på heltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparkla rusthull? Ehk.... Drøyt! Det visste i hvertfall ikke jeg noe om! Må være han jeg kjøpte den av det, antakeligvis... Jaja, håper det ordner seg! Var en nokså grei bil i grunn ja. Like greit at motoren gikk til helvete (i hvertfall nesten). Hadde ikke oljetrykk (i følge måleren) på tunggang i det hele tatt! Hadde vel kokt over før eller senere for hvem som helst uten temp måler i orden. :lol: Var litt rart at bilen klarte seg fint gjennom komp testen uten oljetrykk. :roll:

n772360182_478622_4307.jpg

Ingenting å utsette på lakken hvertfall! Ikke noe sladding i tømmerstokker med den! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knuste min mint condition 1994 E36 316 coupè i Stangeveien på Hamar i 2005, mens crewfesten på TG holdt på.

Jeg skulle en kjapp tur til sentrum og tilbake, men needless to say...jeg rakk ikke crewfesten.

Huka tak i noen småtrær, et gjerde og en trafo.

Falck måtte jekke forstillinga fram for å i det hele tatt få på reservehjulet så vi kunne trille den på henger.

Ble tur på akutten for glassfjerning og blodtørking.

resize_bmw_FCWKZK.jpg

Stort savn :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha mysild, kjip den der da eller? bytte de samme delene 4 ganger må være litt kjedelig ;)

Fram til nå har jeg ikke hatt noen ulykker eller trengt å bytte noen deler. Men nå kommer vinteren så hvem vet?

bytta bare panser to ganger... men lakket det bare en gang... bilen var et fargekart på slutten, og jeg solgte den med skade :-P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...