Gå til innhold

Meritter?? (Knust styling)


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke så mye på samvittigheten enda:

E36 320i sedan:

- grøftelys som spratt ut da jeg kjørte ned en bratt bakke slik at frontfangeren gikk nedi grusen da veien flata ut igjen

- kopi M3 front som mista en liten bit da jeg ble påkjørt

- knust M3-speil i samme påkjøring (hentet nytt M3-speil fra en Opel Astra :lol: )

E36 328i coupe:

- M3-front i tusen biter

- GT-leppe knust, men klarte først å gi den en liten knekk da jeg lå litt for bredt ut en utkjørsel så jeg var bortpå noe stein

- M3-bakfangeren mistet litt plast

- knuste hvite baklykter

Alt på 328'n skjedde i samme uhell. Var jo "litt" mer enn dette som ble ødelagt, men bare dette av styling hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk ingenting av "småulykker" på samvittigheten, alle fangere og speil har klart seg, men forårsaket skader for nærmere 100k på min første E30 M3. Skulle tøffe meg for en kompis i mine glade ungdomsår, og kjørte over en 15cm høy fortauskant med venstre hjul-par i over 80km/t.

Resultat?

Venstre for- og bakfelg bulket (OZ Superturismo 18"), venstre fjærtårn 7cm høyere, bulk i taket, bulk venstre forskjerm...

Bilen ble heldigvis rettet og lakkert opp igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

318i

Knakk 1 kardag

blinklys 2 motorer

panser i møte med campingvogn :P

m3 fanger med GT leppe

318is/320/328 (samme bilen :P)

ble frastjelt en m3 fanger med tåkelys

knust 4 kardager med den

russebil rygga i ny m3 front grill front og panser er bulka skrapt ( slik den ser ut nå )

tok med meg et skilt i sladd. så bakskjermen måtte dras ut.

ellers har det ikke vært så mye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte på en hund og tok skiltet men sparte både frontfangeren og hunden.. :)

Verre var det at under 1 mnd etter at jeg kjøpte min forrige E46 rygget et familiemedlem på den med en E60.. Ryggesensor hjelper ikke i stor fart tydeligvis..

Måtte kjøre rundt i en Peugeot 206 1,0 (übertrist bil!!!) i 2 uker, men bilene ble fikset og jeg fikk erstattet en stk kantkjørt 18" felg og nylakkert frontfanger i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen uhell med e-46`en enda... Bank i bordet. La det forbli slik og.

Jobb- bilen i 2006:

Kjørte i ræva på en lastebil, knust front.

Betalte 46 000 kr for å ikke ta det på forsikringa.

3 mnd senere samme år rygget jeg på en motorsykkel, 23 000 kr i skade.

Dette også betalt utenom forsikring.

Siden dette har jeg ikke bulka noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen "gøyale" smeller med første bilen min E30 320i :)

Rett før jeg fikk lappen på vinterstid var jeg ute og tok noen breisladder rundtom i nabolaget (med sommerdekk :roll: )

Det endte med at jeg knuste det nye gjerde til naboen... :P

Så det ble en sint nabo og frontfanger, lykt og nye skjem i reperasjoner.

Endelig fått lappen en stund etter så var jeg og en kompis ute og kjørte en kveld (mørkt) eit stykke vekke fra der jeg bor, jeg svingte innom en parkeringsplass for å spinne litt rundt :)

Det jeg ikke fikk med meg inne på den parkeringsplassen var det også en basketball bane, jeg vett ikke hvordan, men jeg klarte iallefall og kjøre i og totalt ødelegge den ene basket korga :lol:

Ble en ny front og eit nokså deformert panser.

(kom opp 2 nye korger noen uker etter :D )

Ellers har jeg greid å ta 3.stk høyre spegler trøtt og fæl om morgenen på vei til jobb når jeg skal bakke ut av innkjørselen. (den jevla vannslangen)

Bilen ble til slutt kondemdert etter mitt siste krasj også en tidlig morgen på vei til jobb, var en som kjørte i meg fra siden når jeg skulle svinge inn på parkeringsplassen :? jeg fikk all skylda for jeg ikke brukte blinklys :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...