Gå til innhold

Min E46 320D Vurderer salg


spruddel
 Share

Anbefalte innlegg

Bilvask er noe en skal kose seg med :) Misunnelig på folk som har tilgang til oppvarmede garasjer o.l :( hehe... Har en del produkter selv nå som skal testes ut etterhvert som det blir varmere i lufta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva betalte du for bremsene dine, forresten? Jeg tenker på prisen hos gs mot prisen til brems.no. Har fått pris på EBC USR skiver med redstuff klosser og EBC bremsevæske for 5'500 inkl. moms og frakt. Jeg vet ikke hvordan dine klosser er kontra redstuff, men jeg har iallefall god erfaring med redstuff fra m3en. Også syns jeg USR skivene ser veldig bra ut, med rustbeskyttelse, så man slipper å få rusta skiver etter 2 uker :)

Svar til forrige innlegget ditt først: Ja, tok meg tid til en 3-step nå også. Tok en før vinteren, også tok jeg en runde nå for å beskytte lakken, så tar jeg til våren igjen :)

Angående bremsene.. Jeg måtte få tak i bremsene på dagen. Bilen kunne ikke kjøres nesten, fordi bremseklossene var helt utslitt. Husker ikke eksakt pris på skivene hos GS, men Ferodo DS2500 er mye bedre klosser enn redstuff, og koster noe mer. Men anbefaler deg veldig å kjøpe DS2500. Jeg endte vel på omkring 7500,- for skiver, klosser og bremsevæske. USR-skivene er vel bra de. Mine biter hvertfall bra. Hadde egentlig tenkt at dette skulle bli til banebruk, men blir nok ikke det. Men er viktig å kunne stoppe på veien også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Ja, da har jeg mottatt CSL bakluke som jeg kjøpte av |m0rten| på forumet her :) Også mottatt pakke fra ScandicShine etter en del tid og mas. Sitter igjen med et jævlig dårlig inntrykk av den butikken! Av den grunn at jeg ikke hadde blitt informert at de hadde vinterferie (det er greit nok), men så beklager dem det og lover at de skulle slenge oppi noe ekstra i pakken til meg. Også 2 dager etter jeg hadde bestilt, så kjørte de kampanje på 4 av de 5 produktene jeg bestilte, så jeg var litt uheldig, men da lovte han å slenge med noe ekstra i pakken enda en gang (fordi jeg var litt uheldig med timingen). I tillegg betalte jeg frakt hjem på døren, men jeg måtte hente på postkontoret, så dette skulle jeg få igjen for. Har ikke hørt noe mer om det. Og spent som jeg var da jeg åpnet pakken som jeg trodde det fulgte med noe fint ekstra, så var alt som fulgte med en sånn "spray-tut" som kan skrus på spray-flasker, men flasker har jeg jo ikke. Så spurte hva poenget med den da var. Og han svarte at jeg sikkert hadde fått med den som en spøk. Dårlige greier altså! :(

Men her kommer hvertfall bilder av varene :) (overse rotet :D)

P3051936.jpg

P3051937.jpg

P3121938.jpg

Mangler litt som er til vask da :)

P3121939.jpg

P3121940.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på 320i 2,2 touring faktisk :) Blir ikke noe banebruk. Men får jo ESS presse til 2,2 litern. 260 HK i en touring hadde vært stilig! Men tenker litt fremover, og er ofte veldig fordel med touring :) Selv om det er E46 facelift coupe som er den fineste E46 da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...