Gå til innhold

Min E46 320D Vurderer salg


spruddel
 Share

Anbefalte innlegg

Okei, da skal det nok gå ;) Det var mer jobb enn forventet å bytte baklys.. De klipsene for å ta av bagasjelokkplaten var noe dritt å få ut, hvertfall når vi ikke var sikre på hvordan det skulle gjøres.. Første ut, så var det greiere..

Så da blir det glattkjøring + litt mekking imorgen forhåpentligvis :D Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis med fet bil :)

Høres bra ut planene dine : )

Ville sett meg litt rundt etter felger nå som du enda har god tid før du får lappen..

Hadde jeg vært deg ville jeg prioritere blinklys rundtom, syns dette løfter bilen mange hakk ;) Om du skal ha nye felger ville jeg også fått på litt senk, så det ikke ser ut som en monstertruck:P

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra! :)

Nu mangler bare:

Blank blinkerspærer rundtom! Og, IKKE kjøp Philips Bluevision eller hva det nu tullet heter. Da ser det ut som du har BLÅ pærer, dessuten så koster dem 300,- per par... Slike som er sølvfarget og blinker orange, koster som regel 100,- paret.

Samt, Angeleyes, og plastik, og felger ;) oooog senk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk :) Har tenkt på det ja, skifter ikke sånn bak før jeg må! Orker ikke ta alt det der igjen for å skifte pære før pæra går. Jepp, mangler litt enda, også mangler jeg nok et litt bedre sete med varme og korsryggstøtte som også har bra med sidestøtte.. Tar nok litt tid før det skjer noe særlig mer, må spare som rakkern fremover med lærelønnen, så får jeg starte med å kjøpe bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil du har! Ikke værst førstebil :)

Modbargains.com anbefales på det sterkeste... Har kjøpt nesten alle delene mine fra der... Bare hugs å få dem til å sende så du slipper momsen inn i Norge ;)

Angående felger, så tror jeg BBS CH vil passe bra på din :D

Går bra med lærlinglønn vettu :D Bare å prioritere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...