Gå til innhold

Min E46 320D Vurderer salg


spruddel
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Jaja, skjer egentlig ingenting her for tiden. Må først nedbetale hele bilen, så kan jeg begynne med oppgraderinger :) Men har hvertfall kjørt min første tank på 0,738 l/mil noe jeg synes var bra med 18 åring bak rattet :) Gidder ikke å herpekjøre helt heller, er ikke en E30 318i som er rustet og gått 300.000 km (ikke at det er noe galt med det, for elsker E30, men prisen ja..) Gleder meg hvertfall om 2 år når prøvetiden er over, så kanskje det blir en liten vinter-lekebil av E30 som jeg kan kose meg med :) Passert 30300 nå vel ;) Koselig med kommentarer på bildene også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Du må jo ha lugget på ganske bra for å greie 0,738l/mil da :P Jeg ligger konstant på 0,5 i snitt pr tank, og da er det ganske mye råning og småsladding medregnet :P Det høyeste jeg har klart er 0,65 på en tank :o Du har nok en kjempe bil i mange år med denne her ja :D Hvor lang tid regner du med å bruke på å nedbetale bilen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frontblink: er ingentin å skru her heller. Bruk en skrutrekker i et avlangt lite hull rett over blinklyset igjennom karosseriet, og press ned. Du skal kjenne at det gir litt etter. Litt enklere å se på selve de blinklysene du setter inn, hvor du skal presse, samt bruke en lommelykt :)

Frontblink har nok en skrue ja(facelift), men som ChrZZ sier så ser du den i et avlangt hull over blinklyset i karroseriet, en liten plasthylse med en stjerneskrue i midten, løsne litt på den så skyver du bare blinklyset ut. :)

Beklager! :oops: Trodde dem hadde vært smarte nok til å designe nogenlunde enkelt design. Kjipt hvis man skal bytte blinklys, og ikke har skrutrekker da.. :/ På prefacelift, så kan man jo, om så, bruke en kvist, for å få ut lykten ;)

Du får blinklysbytte til å høres ut som noe som plutselig må gjøres, om du så er på en forblåst og øde skogsvei en sen vinternatt :lol:

-Og skrujern er jo standard i bilen med mindre man har rotet det bort!

Så til trådstarter:

Gratulerer med lappen og fin bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt flere som har kjøpt senkeskåler fremme pga at 40 ble for lite, men kan godt hende det har noe med hvilken fanger du skal ha... Kommer kanskje litt ann på stivheten i fjørene også? :P

M3replica fanger er pene de, så lenge de ser originale ut, og ikke slik som rieger produserer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hadde en dårlig dag her forleden :( Dagen startet med at jeg ikke fikk start på bilen, var litt for kaldt gitt.. Fikk til slutt start på den da, så jeg kom meg på jobb. Da jeg skulle hjem igjen, så kom det opp en gul varsellampe om lite kjølevæske. Så fylte opp og har ikke sett at det har forsvunnet noe, så tydet bra med tanke på lekkasje..

Idag har jeg hatt bilen på NAF-test og trykktestet systemet og det er helt tett, samt sjekket batteriet og det er helt fint, men trengte og lades opp. Måtte kjøre Oslo-Trondheim-Oslo for å lade det fullt, så har kjøpt en lader og lader nå :) Da er heldigvis en del bekymringer ute av verden.. Gjenstår bare å få hellakkert panseret og reparert skadene + skadene på a- og b-stolpen. Veldig glad for at jeg slapp billig unna dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...