Gå til innhold

Min E46 320D Vurderer salg


spruddel
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Hentet bilen fra verksted på fredag. Rettet ut skjermen, lakkert og sparklet panseret, lakkert a-stolpen og skiftet b-stolpen. Ble veldig bra! Skal legge ut litt bilder når jeg har tatt.. Liker ikke å ta så mye bilder av den før den blir senket og litt sånn. :P Men kommer straks ;)

Kan benytte anledningen til å spørre om noen har knipset noen bilder av den på Rudskogen lørdag 6. juni da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Bjorni92 :) Jeg har en jobb hvor jeg er forskjellige steder og jobber, så det varierer hvor bra parkeringsmulighetene er. Ene skaden var i parkeringshus og andre skaden stod jeg parkert langs veien. Prøver å parkere tryggeste stedene og lengst unna folk, men er født uheldig :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Kjøpte meg noen nye felger idag som skal bli vinterfelger etter en tur på Våler i september :) Fulgte med noen slitte sommerdekk som skal få kjørt seg der :D

Her er noen bilder av felgene før og etter vask. Ble veldig fornøyd med den første :shock:

Før:

P1011414.jpg

P1011415.jpg

Etter:

P1011423.jpg

P1011421.jpg

Begynte på felg nummer 2, men den fikk jeg ikke like bra. Det sitter dønn fast :?

P1011426.jpg

Slik ser det ut. Bruker Meguiars felgrens, og den klarer det ikke. Prøvde med litt aceton og da gikk noe bort, men fortsatt noe som holder. Er det noen som vet om et bra produkt som kan ta dette uten å ta lakken? :)

God helg til alle forresten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, takk for det :) Prøvde først med 265, men da stakk det utenfor p.g.a. innpresset er 35 på felgene. Men dette er akkurat på grensen innenfor. Subber ikke i det hele tatt, men skal senke litt senere, håper det ikke subber da heller. Det skal jo gå fint med 235 foran med ET41 og 265 bak med ET46 :) Veldig fin din også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...