Gå til innhold

Sjekk denne annonsen!


Odd-M
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da går jeg imot strømmen. Liker ikke så gamle biler. Skal innrømme at bilen er pen, selv om felgene i stor grad gjorde bilen. Men ville aldri hatt den.

Det er som du sier, felga lager bil ut av den.. Nå skal det sies at jeg bare er 21 år, så for de litt eldre gutta så er nok denne bilen gull. Den er jo selvfølgelig pen, men ikke helt min smak hvis man ser bort i fra felgene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også 21 år.. og denne bilen er helt RÅ!

Ja, jeg sier ikke at alderen står i veien for interessen av denne bilen, men jeg vil tro at en sånn bil betyr mer for en BMW entusiast på 35-40 enn den gjør for meg og deg.

Jeg synes også bilen er skamrå, men hadde du ærlig talt lagt merke til den bilen ute i trafikken hvis den hadde vært original, altså uten senk og 18" (Rial Daytona?) felger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også 21 år.. og denne bilen er helt RÅ!

Ja, jeg sier ikke at alderen står i veien for interessen av denne bilen, men jeg vil tro at en sånn bil betyr mer for en BMW entusiast på 35-40 enn den gjør for meg og deg.

Jeg synes også bilen er skamrå, men hadde du ærlig talt lagt merke til den bilen ute i trafikken hvis den hadde vært original, altså uten senk og 18" (Rial Daytona?) felger?

Hadde du ærlig talt lagt kjempe merke til din egen bil ute i trafikken med orginale 15" etc? No offence, du har en nice bil..

Var kul den E9`n der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også 21 år.. og denne bilen er helt RÅ!

Ja, jeg sier ikke at alderen står i veien for interessen av denne bilen, men jeg vil tro at en sånn bil betyr mer for en BMW entusiast på 35-40 enn den gjør for meg og deg.

Jeg synes også bilen er skamrå, men hadde du ærlig talt lagt merke til den bilen ute i trafikken hvis den hadde vært original, altså uten senk og 18" (Rial Daytona?) felger?

Hadde du ærlig talt lagt kjempe merke til din egen bil ute i trafikken med orginale 15" etc? No offence, du har en nice bil..

Var kul den E9`n der :)

Man legger lett merke til en e30 m-tech2 uansett felger.

Det skal legges til at jeg også måtte til med en nødbrems for å studere en original E9 som jeg så snurten av gjennom en halvåpen garasjeport. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snur meg etter absolutt alle BMW'er jeg møter, så jeg legger merke til de aller fleste. Den som ikke synes dette er rått, må ha ta seg en tur til nærmeste optiker. Dette er den kanskje den frekkeste og mest perfekte kombinasjonen av gammel og ny teknologi jeg har sett. Med de orgasmiske linjene i bilens design ser jeg på det som svært vanskelig at noen skal klare å overse en slik nydelig skapning av en bil, selv om den er orginal. Rett og slett nydelig. Og jeg er 19 år, BTW....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...