Gå til innhold

E36-coupè!(M3 e46look) NY Front og hekkfanger selges! 3000.-


Knutern_e36
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Selger en helt ubrukt front fanger til e36 coupe

og en helt ubrukt bakfanger til e36 coupe.

Fronten er en kesher fanger (e46look m3) som er omstøpt med karbon nede i hjørnene på spesial bestilling av en proff. (meget fint arbeid!!)

bakfangeren er en lumma fanger med eksos på begge sidene.

Delene er ulakerte. uten skader og har aldri vært montert.

Grunnen til salg av disse er at jeg skal lakere opp bilen og gjøre den så orginal som mulig. trenger derfor ikke styling og har behov for penger da lakk jobben blir dyr..

legger ved bilder av fronten i første omgang. bakfangeren har jeg ikke tilgjengelig akkurat nå. men legger ut bilde av dette senere.

Dere velger å starte et bud selv. men ikke kom med skam bud da.

ps. begge fangere er i glassfiber (+ carbon på fronten)

ovhykevq5spy6liwgdia.jpg

xdbg97pn91ql3d1q6330.jpg

y11f5o68fwo8qg0k5zvy.jpg

75s6i8264fej5hc6j8qu.jpg

gyu842vmbht3xkjkdyzt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dumt å lage slike om man ikke skal bruke dem selv.. er stort sett ikke mye penger å hente inn igjen ved salg..

tøft med carbon :)

Er klar over det. den sku monteres på bilen. men alt gikk ikke etter planen. fikk skadet noen deler på bilen så de ble prioritert forran. nå må delene selges for å få råd til lakering av orginale deler som er byttet.

som bla.a høyre og venstre skjerm. +panser og speil..

mengler et m3 speil. noe som er vanskelig å få tak i orginal brukt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Jeg trenger penger sårt nå, og ganske så med en gang. så jeg sier at den som byr mest over 3000kr får BEGGE delene!!! tror fronten koster en 3500kr og bakfangern 3000? husker ikke da det er en stund siden! Men de er HELT NY! aldri bukt eller montert! ikke riper eller hakk. kun noen tape biter på den etter jeg tok den ut av plasten for å vise bilder her!

Røverkjøp om alt går for 3000kr!!! ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan kanskje være interessert i frontfangeren.. vil det gå og maskere vekk carbonen ganske lett ved lakkering? du får sende meg en knallpris på PM så kanskje vi kan ordne noe..

det skal gå like fint å lakkere over carbon som glassfiber ja.

Men ville ikke lakkert vekk carbon dersom bilen er mørk i allefall! Ser veldig bra ut med carbon! Bildene er dårlige vil nå jeg si. ser veldig bra ut i virkligheten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...