Gå til innhold

Leif Harald`s BMW e36 318IS,143hk, full mtech SELGES


leif harald
 Share

Anbefalte innlegg

og btw.. kjenner du noen som skal til våler? Skulle jeg kjøpt vinga så ville jeg hatt den til helga..

Tusentakk du :) Gøy å se noen som faktisk har en RÅ bmw selv liker bilen :D Men nei jeg kjenner ingen som skal bort, hva skjer der bmw treff?

Men trodde vingen var litt dyr å spesiell osv men 2000 var litt lite så jeg beholder den :P

Skulle nå lett gitt deg 3000 for å slippe å bestille og styr og drit, om den var strøken seff..

At jeg liker den bilen der er vel ikke vanskelig å skjønne? Liker det meste som er modifisert men som likevel følger linjene.. Har jo seff dratt det veldig mye lengre på min egen bil, men grunnlaget for bilene er den samme.. Mye tankearbeid som ligger bak. Slike ting som øyelokk o.l. er jo slike ting du lærer deg over tid å være skeptisk til. Syns det var ett must før, men syns ikke det kler bilen min slik den står i dag.. Merkelig det der ;)

Fortsett det gode arbeidet du.. Og Ps: Hvis det er automote som har bygd den så bør du sette i gang med å skru. Må få litt skitt bak øra du også.. Kan ikke være FOR mye pappagutt :D

Kunne gjort mye med bilen jeg, er ikke det det står på. Men jeg har et e30 325 "m3" turbo prosjekt som er helt ribba å netopp tatt alt rust osv, så jeg har nokk å henge fingrene i får å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og btw.. kjenner du noen som skal til våler? Skulle jeg kjøpt vinga så ville jeg hatt den til helga..

Tusentakk du :) Gøy å se noen som faktisk har en RÅ bmw selv liker bilen :D Men nei jeg kjenner ingen som skal bort, hva skjer der bmw treff?

Men trodde vingen var litt dyr å spesiell osv men 2000 var litt lite så jeg beholder den :P

Skulle nå lett gitt deg 3000 for å slippe å bestille og styr og drit, om den var strøken seff..

At jeg liker den bilen der er vel ikke vanskelig å skjønne? Liker det meste som er modifisert men som likevel følger linjene.. Har jo seff dratt det veldig mye lengre på min egen bil, men grunnlaget for bilene er den samme.. Mye tankearbeid som ligger bak. Slike ting som øyelokk o.l. er jo slike ting du lærer deg over tid å være skeptisk til. Syns det var ett must før, men syns ikke det kler bilen min slik den står i dag.. Merkelig det der ;)

Fortsett det gode arbeidet du.. Og Ps: Hvis det er automote som har bygd den så bør du sette i gang med å skru. Må få litt skitt bak øra du også.. Kan ikke være FOR mye pappagutt :D

Kunne gjort mye med bilen jeg, er ikke det det står på. Men jeg har et e30 325 "m3" turbo prosjekt som er helt ribba å netopp tatt alt rust osv, så jeg har nokk å henge fingrene i får å si det sånn.

ahaa. Very najs..

Har tpr respekt for folk som skrur sammen ting sjøl..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og btw.. kjenner du noen som skal til våler? Skulle jeg kjøpt vinga så ville jeg hatt den til helga..

Tusentakk du :) Gøy å se noen som faktisk har en RÅ bmw selv liker bilen :D Men nei jeg kjenner ingen som skal bort, hva skjer der bmw treff?

Men trodde vingen var litt dyr å spesiell osv men 2000 var litt lite så jeg beholder den :P

Skulle nå lett gitt deg 3000 for å slippe å bestille og styr og drit, om den var strøken seff..

At jeg liker den bilen der er vel ikke vanskelig å skjønne? Liker det meste som er modifisert men som likevel følger linjene.. Har jo seff dratt det veldig mye lengre på min egen bil, men grunnlaget for bilene er den samme.. Mye tankearbeid som ligger bak. Slike ting som øyelokk o.l. er jo slike ting du lærer deg over tid å være skeptisk til. Syns det var ett must før, men syns ikke det kler bilen min slik den står i dag.. Merkelig det der ;)

Fortsett det gode arbeidet du.. Og Ps: Hvis det er automote som har bygd den så bør du sette i gang med å skru. Må få litt skitt bak øra du også.. Kan ikke være FOR mye pappagutt :D

Kunne gjort mye med bilen jeg, er ikke det det står på. Men jeg har et e30 325 "m3" turbo prosjekt som er helt ribba å netopp tatt alt rust osv, så jeg har nokk å henge fingrene i får å si det sånn.

ahaa. Very najs..

Har tpr respekt for folk som skrur sammen ting sjøl..

ja, har mer grunn til og være stolt da. Men grunnen til jeg kjøpte denne "ferdig styla" var at jeg har ikke tid til og gjøre det sjøl og måtte ha en bruksbil fort, så var jo ikke denne så galen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
hehe..

Så du mener den er verdt mer altså? Nei syns ikke jeg kan gi mer enn litt over halvparten for ting som er brukt..

enig der, MEN er forsjell på en vinge som har stått på en bil i litt rein vær osv å aldri fått noe belastning, riper eller slitasje. varre med et bilratt, dekk, motor, div andre deler som slites hver gang du bruker det. Men jeg tror vinga blir solgt med bilen. trodde den kosta mer en det der ny også jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...