Gå til innhold

her kan du skryte hva du har kjørt eller sittet på med.


MatsBuer
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har kjørt (i 1987) en Porsche 959 på Autobahn mellom Baden-Baden og avkjørselen til Appenweier i den tyske delstaten Baden-Württemberg... 450 HK, 0-100 Km/t på 3,7 sekunder og en topphastighet på 315 Km/t gir en hvis respekt for tingene. Den mest harmoniske bilen jeg har kjørt er imidlertid Porsche 944... en fantastisk fin kjøremaskin... 8)

Porsche 959

959_86.jpg

Porsche 944 Turbo

944T_85.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

93' BMW 850 CSI :D i Tromsø for mange år siden. En kar fra Sykkulven som var på ferie oppe i nord. Ellers må jeg slenge meg på vår kjære moderator som sier at Porsche 944 er nydelig å kjøre. Ellers var det en opplevelse å sitte på med en 69' Corvette med kompressor. Nesten 700 hk i en såpass lett bil var helt vilt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først å fremst så må jeg få skryte litt av TOREBMW sin som jeg har fått sittet på med ett par ganger, og samboeren min faktisk har fått KJØRT!! :evil: .. missunnelig på den ja!

benka den vell til 618hk :)

IMG_2313crop.jpg

Så har jeg sittet på med en E92 M3

DSC00683.jpg

har kjørt en del 530d og 535d og diverse flotte 3-serier på jobben, og enda fler blir det :)

på andre jobben min fikk jeg bla kjøre disse bilene..

(her står den hjemme i gården) ;)

CIMG0945.jpg

7170-2005-Dodge-RAM%20SRT10.jpg

+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte en Dodge Magnum da jeg var i statene...5.7L HEMI :lol: morsom stasjonsvogn for å si det slik... kan vel egentlig føre på at jeg har vært sittet i skytterplassen på en M1A1 Abrams stridsvogn mens den kjørte...teller vel ikke helt men føler for å skryte om det hehe 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bygd en vinge-Cosworth med RS500 motor en gang, den bremset 383hk på hjul, det er verste bilen jeg har kjørt selv. Og for to uker siden satt jeg på med min kompis sin nybygde Audi S2, ikke bremset ennå, men han anslo opp mot 500hk i motor. Det flyttet seg ;)

Ellers er det verste kjøretøyet jeg noengang har kjørt min gamle `01 Suzuki GSX-R 1000, bremset til 158,9hk på bakhjulet. Den viste 299 på meteret og enda gikk det fortere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det råeste jeg har kjørt var nok en Porsche 911, 1978 modell med 3 liter. Bilen var riktignok bygd om fra targa til cabriolet og med turbobredding, så ikke helt original, men en utrolig go-cart følelse! Sprek som fy, og ufattelig stivt understell. Noe litt spesielt var at det ikke var synkronisert førstegir på den, så man måtte stå helt stille for å få den i første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...