Gå til innhold

her kan du skryte hva du har kjørt eller sittet på med.


MatsBuer
 Share

Anbefalte innlegg

Sykeste bil jeg har prøvd er faktisk en.. tro det eller ei.. dodge ram van.. V8er med dobble turboer og bremset til litt over 1000 tallet tror jeg det var.. ellers er jo m3n i garasja.. grei bil men opp i effekt i vinter.. porsche gt3 har vært prøvd.. 911 er prøvd.. dodge ram srt10.. Det er utroli tøffe biler.. :) lotus omega har jeg sittet på i.. desidert en bil jeg har lyst å få prøvd.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motorsykkel med 130 hk som ung... gikk godt, og jeg vil også ha en slik!

ellers er vel å sitte på med e36 m3 x 2

e34 m5 (3.6) sierra cosworth med 450 gamp

kjørt selv, volvo v70 med 250 gamp, sierra cosworth 4x4

porsche 911 ett eller anna var innen rekkevidde, men måtte på jobb :-s

(kan vel også skryte for dama som satt på med tommy i gten ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv kjørt en S4 med oppunder 400hk. Mener det var snakk om 375.

Har sitti på med en S6 med ukjent effekt. Den gikk bedre enn S4'en ihvertfall. Ekkelt.

Råeste opplevelsen har jeg hatt i en Sierra Cosworth. Skulle ifølge eier yte 450ish hk. Det føltes ihvertfall altfor sprekt midtvinters med bare veier og sommerdekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råeste kjøreturen min bak rattet var i en ny Range Rover opp nederste halvdel av Arne-løypen på Geilo (slalåmløype). Var et reklamestunt der de 30-40 første påmeldte fikk kappkjøre og jeg kom på 2. plass, ca. 1/10 sek bak raskeste, som eide slik bil selv, til tross for veldig oppkjørt snø siden jeg var en av de siste. Gøy å klare å sette selvgode snobber litt på plass!

Ellers har jeg kjørt en strøken E38 740i, Lexus GS 450h og Lexus IS 250 som er de jeg husker som morsomme.

Satt ellers på i en X5 5.0 forrige helg. - Sparket greit og utrolig fin lyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt Susuki Sj 411 jepp.. en av det mest turtalls villige bilene jeg noen gang har prøvd.. tror neppe det er så mange andre biler dere på forumet har kjørt som slår det turtallet! rå lyd var det også,fløtte seg vel kansje ikke så bra men hva har vel det å si :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen med mest hest har vel vært en Cayenne V8 dubbel turbo. Fikk ikke akkuratt opp toppfart på trafikert veil. Men har da kjørt den.

Den morsomste jeg har vært passasjer på var vel kansje en gammal ascona sent 70 mod med knivpigg på isbane. Bilen vred seg som en bløt fille i svinga men med gal sjåfør så kjørte vi forbi de fleste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råeste jeg har kjørt selv må vel være Kawasaki ZX6R med yoshimura som jeg kjørte når jeg skulle ta "Sikkerhetskurs på bane" for å få MC-lappen.

Hadde A1, fra før, slik at jeg klarte alle øvelsene på ca en halvtime, hadde då 3,5 timer for meg selv på resten av banen mens de andre holdt på med øvelser :D

Bil må være min far sin Dodge Dakota 4,7l V8

Og har sittet på med Cosworth med rundt 350hk.

Tørr påstå at det er en OK liste for en 18-åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...