Gå til innhold

:)


Tolsen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har letet både på ebay og koed.. Men ser sikkert på feil deler jeg.. Noen som kunne funnet fram en link?

Saltkjelen, syns bilen blir mye finere med denne på ja :) Og billig er det jo.

Må man skru det på eller lime? Er det mulig å fjerne det igjen uten varige mèn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KOED har desverre ikke annonset alle delene de har, men de får altså tak i alle orignale BMW deler til gode priser. Du kan bruke Online ETK til å finne delenummeret på delen og sende en mail til KOED og si at du skal ha denne. Jeg tror jeg betalte 890kr for min eller noe slikt noe. Du skal få med dobbeltisidig tape. Også de skruene du har skrudd fast skiltramma med brukes til å skru på plass denne. Ergo skal det være fullt mulig å fjerne denne uten varige mèn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestillt nye vinterdekk som jeg skal ha på orginalfelgene.

Det blei testvinner Conti Viking 5, på 245/40-18 rundt om.

Noen som har disse dekkene? Eller har erfaring med så store vinterdekk?

Etter planen skal bilen bli shinet opp og taes bilde av i neste uke/helg, av en hobby fotograf, så da kommer det noen snasne bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører med 245/40 R 18 på vinteren, dog med Nokian Hakkapelita RSi. Jeg er positivt overrasket over fremkommelighet og egenskaper til tross for så stor dekkdimmensjon. Kvalitet på vinterdekkene har nok selvsagt mye å si.. Gleder meg til bilder! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Lenge siden sist. Blitt dårlig med bilder osv. Har bare et dårlig kamera (Eller jeg er en dårlig fotograf) så det har ikke blitt så veldig mye bilder her. Har annonsert bilen for salg, men greier liksom ikke å kvitte meg med den..

Så nå har jeg en del planer for bilen.

- Nye felger. Sugen på M6 men er usikker. Blir 20" for mye, eller bør jeg ha så store?

- M5 speil (Noen som har byttet dette selv?)

- 4 Utblås alà M5. Da har jeg lyst å gå for dette http://www.schmiedmann.no/619/produkt/SCM604.htm med denne http://www.schmiedmann.no/514/produkt/HS60MOTEVOPDC.htm bakfangeren.

Hva sier folket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

du bør ha 20" på en så stior bil ja.. 19" har en tendens til å se litt for lite ut faktisk.. men synes du bør slenge ut noen bilder, selv om d er dårlig kamera el bare mobilkamera..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...