Gå til innhold

BMW M3GT #109


Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

Takk så mye for mange fine komenterer så langt :)

Koslig å lese :)

Ang. felgene har planen alltid vært og er fortsatt å skaffe tilveie org. GT felger ;)

Så hvis noen er ute etter M6 replica felger så blir det nok ett sett tilsalgs når jeg har funnet ett par GT felger :)

Pusse opp: kommer til og få lagd en liten liste i den øverste posten ;)

Nummerering: Tydelig vis litt splittede meninger her, jeg gikk ut fra hvordan de satte opp nummereringen på m3gtregistry.com.

Der er bil med ch.nr. 000 nummerert 001 osv.

Mulig dette er feil :?

Men dette må vi vel kunne finne ut av etter hvert :)

Har vært litt travelt i helgen, så rekker nok ikke å få skrevet noe særlig mer info bilen i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis! men som skrevet, blink og felger må bort... ;-)

Blink og felger skal! bort ;)

Også grøftlysene som står på nå skal bort siden de ikke er org.

Men tror jeg kanskje beholder AE lyktene selv om dette ikke er orginalt på GT'n, det er hella lykter og de ga veldig godt lys uten at det er noen form xenon oppgradering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

97 grill også faktisk :-P hehe... ville byttet tilbake til mest mulig orginalt jeg da... for å ha en mer orginal gt liksom... er ikke spes fan av kromlykter foran... :roll:

hvis du tenker på hovedlyktene er jeg selv i tvil, de ga som sagt imponerende bra lys ( fine ringer, godt nærlys og veldi bra langlys )

men så er det litt som du sier at det kanskje ikke passer samt at de stjeler litt orginalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp... xenon koster deg 500 spenn på ebay ;-) hehe.. billig investering ;-)

sant nok, er vel egentlig ikke noe problem med lys igrunn da bilen skal sove seg gjennom mørke-halvåret alikevel.

De orginale gir go godt lys de å :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke missforstå, Bilen skal tilbake til orginal stand i størst mulig grad :)

Er mer snakk om prioriteringer, hovedlyktene er ikke det på bilen som skriker værst etter å bli byttet, er nok felger, blink, nyrer og bakpotte som ødelegger mest av GT utseende på den :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...