Gå til innhold

BMW M3GT #109


Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer 2 alternativ av ny eksospotte: Eisenmann 2x76mm eller 2x83mm begge med rette rør (ikke DTM) og kun catback ikke komplett anlegg.

Den minste er vel ganske lik org i utseende mens den største kanskje ser litt grommere ut....

Har mest lyst på 2x83mm

Trenger ikke være eisenmann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun sett 2*83mm eisenmann på en e46 328, der såg det iallefall rått ut.. Fin lyd også, men langt fra høylydt på noen måte..

Jeg ville iallefall hatt den dimensjonen fram for 76mm, og iallefall på en m3.. :)

Ja, håpet at det var flere som delte denne meningen med meg ;)

Den er både litt diskret samt at jeg syns den gir litt grommere utseende.

Og jeg syns også det er ett stort pluss at den gir fin lyd uten å vekke nabo komunen.

Men er åpen for andre forslag også, kan være mange bakpotter som ser bra ut på M3 jeg ikke vet om, gjerne eventuelt bilde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for Scorpion potte, den ser nesten ut slik som original, å har en utrolig fin lyd.

hvem som forhandler scorpion da? å hvordan ligger de i pris.

eisenmann ligger jo rundt 7000kr og opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har bilen prøveskilt igjen å da blir det litt kjøring nå i kveld og i morgen (lørdag) :D

Har støvsugd og vasket bilen innvendig + bagasjerom siden forrige eier sannelig ikke hadde brukt noen stor innsats da han "ryddet" bilen før salg.

Eneste han hadde gjort var vel å ta med seg sine eiendeler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder!

Vet det har vært dårlig med bilder sålangt :oops:

Men været her har ikke vært på min side, har vært i tr.heim på offshorekurs hele uka samt at innen jeg ble ferdi nå i dag så var det jo mørkt :roll:

Tenkte å få vasket bilen utvendig også i morgen å da kanskje det kan bli noen bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Fint med flere GTer i Norge ;)

Har ellers inntrykk av at svenskene ikke har skrupler med verken å bytte ut lykter til krom og lexus osv selv på en GT... :(

Liker planene dine for bilen!

Ja er vist ikke alle der som har den samme sansen for orginalitet :wink:

Hadde de bare beholdt de orginale delene :(

Men skal sies at det i tyskland også ruller styla GT'er, ikke lenge siden det lå en på mobile med diverse rieger fangere og bakvinge samt brock b1. Mye på den som var fint nok men ikke på en GT :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...