Gå til innhold

BMW E-30Turbo


e30 tic
 Share

Anbefalte innlegg

ang godkjenning så var jeg hos bt igår. kom ikke ut igjen med annet enn mangellapp og et spørsmål fra meg om hvorfor man skal bli straffet for å prøve å gjøre det "riktige"

...men for all del, det er bare å prøve, mine bremsepapirer lød på 163.7 hk i en b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang godkjenning så var jeg hos bt igår. kom ikke ut igjen med annet enn mangellapp og et spørsmål fra meg om hvorfor man skal bli straffet for å prøve å gjøre det "riktige"

...men for all del, det er bare å prøve, mine bremsepapirer lød på 163.7 hk i en b23

ekstremt irriterende og trist man ikke skal få godkjent noe så enkelt som det. hva ble mangel lappen?

på en annen side føler jeg jo den allerede godkjente bilen in bare bli mer verdt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slenger ut litt bilder for morro skyld.

har sendt skivene mine til slissing, håper å ha di på plass igjenn så fort som mulig.

ellers driver jeg bare å får hengt opp litt verktøy osv i garasjen.

er klar til å rive ut gammle sprutet og i med haltechet, men vil ha med meg en kollega fra starten av som er litt mer kyndig på sprut en det jeg er.

d55zb7okdyua6i87m2i0.jpg

jz3y0ntpfwq3r0xb9o2u.jpg

vinter har det blitt på vestlandet å greier

fipkpt4xv6iumk663brn.jpg

har kjøpt meg litt nytt verktøy også

bizw8ukhobrobsv78i2v.jpg

n56k8lva3x5ang9opaqj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt det begynne å skje ting igjen sjå deg nå :P ska ikkje klaga meir på deg nå då:P ska du ta øveflate smussen i samme sleng nå eller ?

ja kjekt å holda på og nå:)

nei det karosseri tullet holde eg meg vekke frå.. trur ikkje de blir gjort noe med det i år. ska bare kjøra å ha de løye nå hehe.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta blir bra vettu me ny fin garasje å greier...

Så nå har du ingen grunn for å ikkje få an klar for banekjøring i sommar ;-)

å viss eg ikkje blir klar kan eg jo bare sitta baki cabben din å drikka sprit å sjå på damene :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk gjort en del igår :) fått demontert innsug og det gammle sprutet, montert nytt inssug med dyser, termostathus, gått over haltech ledningsnettet, fått tredd det i bilen osv og begynt og koblet opp.

skal få ut nen bilder senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du grunnmap klar eller skal du lage den sjøl?

ligger en map innpå fra m20 2l. regner med den startet på den.

har med meg en jeg jobber med somhar justert sin bil selv , har planlagt å få kjørt litt på lavt trykk før jeg skal til Håland med den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har eg fått montert inn datasprutet, håper på oppstart en av dagene, skal skifte ut en del slanger mens alle trykk rør og radiator er ute av veien.

ellers venter eg på di nymaskinerte skivene mine. ser meget bra ut det man kan se på bilde hvertfall

BMWAlpine.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...