Gå til innhold

e30 325, komplett m3 forvandling og volvo maskinist


L.M.e30
 Share

Anbefalte innlegg

H&R fjærene senker 35mm foran og bak. men jeg skal ikke bruke fjærene foran, har pss9 coilovere foran så da kan jeg jo justere litt, er usikker på høyden jeg vil ha på bilen så det blir litt testing når bilen blir ferdig kan godt tenkes jeg må teste ut litt forskjellige høyder å fjærstivheter før jeg blir fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

driver å lager til fester på radiatorn og intercoolern. radiatorn skal skrues stumt fast i ICn og ICn skal festes i frontkassetten på en måte som gjør at jeg kan løsne den i toppen å løfte begge deler rett opp på en enkel måte.

brakettene i toppen mellom radiator og IC

bf0shyik1zyu6x9jz5w4.jpg

Torfinn prøver seg med nyinnkjøpt TIG apparat.

7ic15n6yqxjqz6yev7uy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

7korik5j9a17egk6prav.jpg

da var siste festene til ic og radiator laget. har gjort noen andre småting med bilen å, bilder kommer.

har fått lånt en stol for å lage fester, så den er på plass.

har også handla litt diverse, panserlåser, hovedstrømbryter med peak spenningsdemper og wire til utvendig bryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Endelig fått kjøpt meg TIG apparat så nå blir det litt mer fortgang, er mye alusveising som står for tur nå, tanker, bunnpanne, og en haug med braketter.

har lagd anti surge tank til fuel systemet nå. på bildene står den til trykk testing.

ble ikke de peneste sveisene jeg har sett men ikke så værst til å være min første alu kreasjon.

x5ey4pyybd7i8yjcikv5.jpg

xj0q07hs6umm1uhan7g5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

det er morro med litt egne løsninger ja :D

tanken er nå tett......

har også sveisa om litt på radiatoren, ble for trangt å få på slangane på icen med klemmene, men nå er det i boks. kommer noen bilder straks.

tenkte jeg skulle begynne å demontere motorn i begynnelsen av april, mulig det blir noen overaskelser der, men jeg krysser fingra :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...