Gå til innhold

e30 325, komplett m3 forvandling og volvo maskinist


L.M.e30
 Share

Anbefalte innlegg

hehe. til alle som lurer på åssen motor jeg skal bruke, det kommer jeg ikke til å si noe om det før jeg legger ut bilde av motorn i motorommet. om det er noen trøst så legger jeg ut bilder av motorommet sånn det ser ut i dag, er snart ferdig med rust å den slags. så det er ikke så usannsynlig lenge til motorfester, bunnpanne og div. festebraketter skal lages og motorn prøvemonteres.

:D

325ti; takker og bukker

1r9i2mkhh9naum1tzhp3.jpg

pq60vef5sf46t9t7qk8m.jpg

61vj8b93p5flr7t0w1j5.jpg

10dl6w23qxx7c0d691ms.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørg336t;

har ikke bestemt meg for farge ennå men hvit blir den ikke, det er bare grunninga.

JulianS;

å jo. hadde vel tenkt å matte ned hele bilen før lakk så penseleffekten blir vell borte da. eller kansje det blir tøft med litt 3d lakk hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

se her ja, fant endelig tråden din.

har jo fått gjort mye siden jeg var på befaring i sommer

den epoxy grunningen så bra ut, hvor kjøper du den?-kanskje jeg må pusse ned alt sammen igjen på min og legge på epoxy jeg også :(

må ta meg en tur ned om ikke lenge-dette ser bra ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HelgeB;

joa det har jo skjedd litt siden dere var her i sommer, men ikke så mye, skal prøve å bruke mere tid i garasjen nå som vintern kommer.

epoxy grunninga er jo bare best, men du har vell ikke grunna med no drit du heller. så det er vell ikke nødvendig å pusse ned igjen. Bare å komma en tur det veitu, må opp til deg en dag å kjikke litt jeg å.

skal forresten av gårde etterpå å kjøpe meg delebil, dama kjørte jo rett i en betong mur med touringen forgje helg, men det husker vell ikke du helge, var jo litt full...hehe 8)

Pjukern;

kjøper denna grunninga på maxbo ivar o. haugen i hokksund, dem har en billakk avdeling på bakrommet. bare å spørre etter Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at grom deler er på vei inn oss deg. Volvos motorer er ikke så lette som man skal ha det til. Hadde vekt vært super viktig, noe jeg skjønner godt, hadde jeg bygdt M52B28 med turbo. Har sett det funker utmerket på en Finsk bil. Men om du skal kjøre mye trykk, må du ha bolter mellom blokka. De motorene er meget lette. Tror ikke 4/5 syl Volvo, blir mye lettere. Men lykke til. Har en kompis med E36 4 dørs, med 16V Volvo 230 med turbo og M5 kasse. Funker fint det-. :D

Denne du snakker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at grom deler er på vei inn oss deg. Volvos motorer er ikke så lette som man skal ha det til. Hadde vekt vært super viktig, noe jeg skjønner godt, hadde jeg bygdt M52B28 med turbo. Har sett det funker utmerket på en Finsk bil. Men om du skal kjøre mye trykk, må du ha bolter mellom blokka. De motorene er meget lette. Tror ikke 4/5 syl Volvo, blir mye lettere. Men lykke til. Har en kompis med E36 4 dørs, med 16V Volvo 230 med turbo og M5 kasse. Funker fint det-. :D

Denne du snakker om?

Var ikke den, men fy å grom E30 det var. Tipper nok det er stål blokk i den. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...