Gå til innhold

e30 325, komplett m3 forvandling og volvo maskinist


L.M.e30
 Share

Anbefalte innlegg

takker for overveldende respons.

er en trygghet når bilen blir ferdig å vite at jeg ikke har tatt noen snarveier som jeg ikke skulle tatt.

jobber ikke som cnc opperatør nei, men har litt kunnskaper å interesse for metall arbeid å får låne dreibenk å fres litt her å der. på bildene står jeg på verkstedet på en papirfabrik.

kommer snart mere grenrør uppdates. var jo å henta litt innspirasjon på rudskogen i helga. \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike bra prosjekt Lasse :) Artig lesing det her..ser jo ut som det begynner å dra seg til og ;) Heh..ja kjente det skapte en del inspirasjon sjæl å ta turen på rudskogen:D Blei vel ikke solbrent ve? Syns du så litt "rosa" ut etterhvert der :P hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kommer det litt grenrør update.

har stabla ferdig 3 sylindere nå, legger ut noen få bilder av prosessen.

turbo´n på bildet er bare der som en slags jigg, å er ikke den som skal brukes til slutt.

plassering av turbo

gcvcul8qette5ovhqidm.jpg

stablet opp første sylinderen

0ifchkla712isdv6o4fz.jpg

stablet opp en til

baxkoqlt369nmasp1okg.jpg

og ennå en

7cu08z2xv5oous40ruo9.jpg

har ikke kommet lenger men. her er et bilde til, litt helhets inntrykk.

rx1wn4b31m282r4u7a09.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

har vert litt treg med updates her nå, tatt litt ferie :D

Er ganske sikker på at jeg kommer til å lakke den british racing green.

handla en god del deler forgje uke, så nå er sparepenga borte.

kjøpt coilover kitt foran, Bilstein pss9 til e36(har e36 m3 spindler og bremser fra før som skal på bilen) har også kjøpt nye e36 m3 3,2 bærebruer for å få riktig hjulvinkeler på herligheten.

kjøpt litt til motorn også, intercooler, spjeldhus, pop-off + no rør til wastegaten.

legger ut bilder av alt samt et av grenrøret, mangler bare å lage til en bøy ut til wastegate´n og sveise på flensen så skal det helsveises. :D

goi0b075bd57kgm3kgl9.jpg

c1z7cqxzihwsot5hjhcc.jpg

7jhvujckfvtcvucig8bi.jpg

ump9078znzwyj955whdt.jpg

8ghrvx95g8lg3bbpsxd5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

har justerbar caster så det blir nok ikke no problem, kommer med bilder av det seinere.

har hatt litt ferie fra garasjen, men er igang igjen nå, driver med karrosseriet om dagen, håper å ha det ferdig sveiset i løpet av august så jeg kan begynne å lage innfestinger til bur. er bestilt å kommer i begynnelsen av september.

som en liten belønning til meg selv etter hardt karrosseri arbe i sta monterte jeg girspak fra Z3M, å sveiset om litt på overføringstaget så spaken står midt i hullet :D

rbjsqzt9mvd676qv36xq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...