Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Siden E12 ikke hadde plass for klokke i instrumentpanelet på biler med turteller, var denne plassert i midten av dreiebryteren for regulering av varmeapparatviften - der den var synlig for alle som oppholdt seg i bilen. Tidlige årganger hadde en analog klokke, her i en 1979-modell var klokken blitt digital, med belysning i samme farge som resten av instrumentpanelet.

Ellers ser vi at bilen er tidsriktig utstyrt med radio med kassettspiller, og som med girspakkule i ekte tre - en luksussedan verdig.

Siden dette fortsatt er 70-tallet, er selvsagt askebegeret og sigaretttenneren mer strategisk plassert for føreren enn bryteren for bakrutevarme.:P

6m1y8kzboibdept3xlnz.jpg

Hekk-bilde av toppmodellen 528i, lett gjenkjennelig med sine doble eksosenderør. 1979-utgaven har selvsagt de nye baklyktene.:)

7ukxzzlid819x57a6si6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyvende BMW´er er ikke uvanlig.... ellers må jeg si at "Alpebildene" er både sjarmerende og interessante... :D

Alpebildene er interessante på mange måter.:)

Flygende BMWer er morsomt - men ditt bilde av en flygende BMW er jo helt riktig. Bildet jeg postet over, er det imidlertid noe veldig galt med.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye tøft her, tror jeg må ha E12 igjen :D

Jeg må legge til at jeg er fan av faceliftutgaven, en BBS eller M frontfanger gjør også susen :wink:

Kan ikke si meg uenig i det der.:D

Når vi er inne på felger og dekk: Her er en prefacelift med dekk som må være veldig komfortable - i alle fall når veien går rett fram. :)

0rg98sm9qe8opkxnc3gb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flygende BMWer er morsomt - men ditt bilde av en flygende BMW er jo helt riktig. Bildet jeg postet over, er det imidlertid noe veldig galt med.;)

Har stirret på bildet i en halvtime tidligere i dag, og prøver igjen nå men kan ikke finne noen feil. Kan du snart legge ut svaret???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være regnr som ikke helt stemmer? :)

Ved siden av E28 er det nok E12 som er mitt hjerte nærmest ja!

Noe så lekkert!

Har sikla mye på den Alpinaen tidligere i tråden, tror jeg vil bli lei meg den dagen annonsen forsvinner, og det ikke er pga at den har havna hos meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...