Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32


G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Hyggelig å se at du har fått deg m3 :wink: Gikk vel ikke helt som planlagt når du var på sunnmøre for å kjøpe en...

Skal følge med her.

Stemmer for takluke jeg forøvrig, siden du sier det blir godversbil.

Nei, tapte noen tusenlapper på den vendiga, men no er jeg bare glad til! La ikke det bli en diskusjon i denne tråden vertfall :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var faktisk opp på kårstad å såg på denne bilen, hørte rykter om att den kom allerede da den passerte kjøsnes fjorden :)

Såg veldi bra ut, men det var veldi modigt å la den stå der oppe med side skjørta liggende inni bilen med rutene nedrulla osv osv :)

heldigvis var vi nokken ærlige sjeler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vare en liten missforståelse det der. Jeg trodde bilen skulle komme fredagskveld, men den var allerede kommet om morningen, bilen ble hentet kl 18 om kvelden. Så var ikke den verste tiden på døynet;)

Du har vel rikelig med deler til meg du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rå bil dette :)

bare få noe sint noe som kan få bilen til å flytte seg ;)

dette blir bra.....

syntes forrøvrig luke på e30 e kult ...eller et must i min favør

men å skifte tak er ikke noe jeg ville gjort,,,det e mye annet som trenger tid og jobb før takluka for å si d sånn :P

lykke til...dette kommer jeg til å følge med på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rå bil dette :)

bare få noe sint noe som kan få bilen til å flytte seg ;)

dette blir bra.....

syntes forrøvrig luke på e30 e kult ...eller et must i min favør

men å skifte tak er ikke noe jeg ville gjort,,,det e mye annet som trenger tid og jobb før takluka for å si d sånn :P

lykke til...dette kommer jeg til å følge med på ;)

Takk for det:)

Skulle gjerne putta ned i motor i fra M5, 3,8 eller 3,6l, men får jo aldri dette godkjent, selv om dette er alt hva jeg ønsker. Bilen min skal være lovelig på veien, og nå som nye regler om TUV godkjenning gjør at man ikke får dette gjennom biltilsynet i Norge, så blir det straks vanskelig. Hva med sverige? Har ikke dem et organ som kan være behjelplig med godkjenning? Dette er jo langt billigere enn TUV fra tyskland.

Må også presisere at karosseriet er overrakende bra med hensyn på rust. Sveiseapparatet vil nokk bli nedstøvet, for finner ingen tegn til gravrust og hull. Skal få tatt all techtylen nå, dukker opp litt overflatrust her og der under den, så sanblåse under og lakke i bilens farge. Bilen vil kun bli brukt sommersesongen, så vil ikke grise til med ny techtyl.

Om jeg ville ha lakka den før jul ville dette fint uten stress la seg gjøre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er usikker på om sverige har d....men d skal man ikke se bortifra....sverige er et mye bedre land å bo i me tanke på bilbygging :P

s38b38 motorer er hel uaktuelt om man skal godkjenne ,,,,men s38b36 er jeg kjent med at kan godkjennes i e30 i norge....er værtfall gjort før ...så d finnes papirer på dette :D

har planer om b36 motor i min egen :D

stå på ;) dette blir kanon !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...