Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32


G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Veit der går mange e30'er med s38b38 og -b36 motorer her til lands som er godkjente, men dem har vel hatt seg en tur til Tyskland? Hvorfor er det lettere å få godkjent s38b38, er jo ikke mangen hk'ene det er snakk om i forskjell? Noe sånt får man vel ikke gjennom på det norske biltilsynet sånn helt uten videre? Finnes det dokumentasjon og bremsepapirer til denne motoren i e30?

Har du en prosjekttråd til bilen din? Skal du ha det godkjent?

Norge er ett flott land å bo i, men neimenn ikke alltid like lett for oss med bilintresse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke peiling på hvorfor det er vanskleige å få godkjent eller umulig å få godkjent b38....men har hørt at b36 skal være mulig :P

har enda ikk kjøp noe motor ,,er bare med drømmen enda

men venter penger snart fra gammel arbeidsgiver så d skjer muligens noe da :D

har ikke noe tråd næi...må finne camerae å få tadd noe bilder av smilet som står på bokken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du skal jobbe godt med å få godkjent b36 i e30. BT har strammet inn på slike godkjenninger i det siste + at forakselvekten blir alt for høy(ikke lenger lovlig å endre akselvekten uten godkjenning fra bmw)

Hadde selv planer om dette, men etter en prat med bt og div. andre som driver med dette, så innså jeg at du skal være ganske dyktig og ha en stor posjon flaks for å få igjennom dette.

men det er jo bare å prøve=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du skal jobbe godt med å få godkjent b36 i e30. BT har strammet inn på slike godkjenninger i det siste + at forakselvekten blir alt for høy(ikke lenger lovlig å endre akselvekten uten godkjenning fra bmw)

Hadde selv planer om dette, men etter en prat med bt og div. andre som driver med dette, så innså jeg at du skal være ganske dyktig og ha en stor posjon flaks for å få igjennom dette.

men det er jo bare å prøve=)

Betyr det at man ikke får godkjent M50 motoren i e30 lenger heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Såg det var en knekk i panseret ditt helt framme på bilens venstre side meiner eg det var..

Har eit rustfritt panser du kanskje kan få kjøpe, har og en strøken rustfri nesten komplett sportseksos med dyre sportskatalysatorer, om du ikkje har interiør har eg og skinntrekk bak til overs.. sikkert masse anna småtterier og..

Bestemt deg for farge ?

Jørgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Såg det var en knekk i panseret ditt helt framme på bilens venstre side meiner eg det var..

Har eit rustfritt panser du kanskje kan få kjøpe, har og en strøken rustfri nesten komplett sportseksos med dyre sportskatalysatorer, om du ikkje har interiør har eg og skinntrekk bak til overs.. sikkert masse anna småtterier og..

Bestemt deg for farge ?

Jørgen

Godag mister, det var lenge sia!

Panseret er boss, så er veldig intressert i det om du har eit som er fri for stor bulkar og rust. Ca pris du har tenkt deg for det? Har fått tak i M3 teppe, stolar og sete, men manglar fortsatt dørsider, har du dei?

Elles følge eg med på prosjekttråden din, blir bra! Kva er planane for bilen din frammøve? Snakka ikkje du om M3-bredding?

Er ikkje heilt bestemt på farge, men tenker mykje på svart blank, med mellomsliping på klarlakken. Trur det vil passe bra med samme fargekombinasjon på interiøret som 323'en eg hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Såg det var en knekk i panseret ditt helt framme på bilens venstre side meiner eg det var..

Har eit rustfritt panser du kanskje kan få kjøpe, har og en strøken rustfri nesten komplett sportseksos med dyre sportskatalysatorer, om du ikkje har interiør har eg og skinntrekk bak til overs.. sikkert masse anna småtterier og..

Bestemt deg for farge ?

Jørgen

Godag mister, det var lenge sia!

Panseret er boss, så er veldig intressert i det om du har eit som er fri for stor bulkar og rust. Ca pris du har tenkt deg for det? Har fått tak i M3 teppe, stolar og sete, men manglar fortsatt dørsider, har du dei?

Elles følge eg med på prosjekttråden din, blir bra! Kva er planane for bilen din frammøve? Snakka ikkje du om M3-bredding?

Er ikkje heilt bestemt på farge, men tenker mykje på svart blank, med mellomsliping på klarlakken. Trur det vil passe bra med samme fargekombinasjon på interiøret som 323'en eg hadde.

Hei

Ja blir nok m3 bredding på min, framskjermer i stål, er ikkje sikker på bakskjermane endå.. Min er ettergodkjendt i vognkort med blå farge (var grønn orginalt) so blir vel til att eg lakker i estorill blå mettalic :)

Ja du kan få komme å sjå på panseret, har ikkje dør sider, men strøkne sider bak i skinn, ingen knekk eller dårlige klips..

Om du skal trekke oppat stolene, så har eg m3 bakseter med nakkestøtte, dei er i stoff men om du skal trekke opp stolane framme, so gjer vel det ingenting..

Trur farge kombinasjonen blir helt rå, var vertfall det på 323'n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...