Gå til innhold

Spesiell 400 Styla ascona b til salgs


Bimma ///
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dette må jo være det mest usæriøse jeg har vært med på... jeg har allerede gitt deg et bud på 20 000 men du sa den var solgt, så tror du folk gidder å kontakte deg igjen når du sier at bilen er solgt?

Ser ut som mange kjøpere er useriøse her ja

Hvis det er meg du sikter til så vil ikke jeg si at jeg er så veldig usæriøs når jeg ringer han 3 dager på rad for å høre om den virkelig er solgt og han bare svarer at han ikke vet hvem han skal selge den til. Hver dag får jeg svar om å ringe igjen enten seinere eller neste dag. men for å være helt ærlig gidder jeg ikke lage en diskusjon av det. Det er ett fett for meg. Fins flere biler i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette må jo være det mest usæriøse jeg har vært med på... jeg har allerede gitt deg et bud på 20 000 men du sa den var solgt, så tror du folk gidder å kontakte deg igjen når du sier at bilen er solgt?

Ser ut som mange kjøpere er useriøse her ja

Hvis det er meg du sikter til så vil ikke jeg si at jeg er så veldig usæriøs når jeg ringer han 3 dager på rad for å høre om den virkelig er solgt og han bare svarer at han ikke vet hvem han skal selge den til. Hver dag får jeg svar om å ringe igjen enten seinere eller neste dag. men for å være helt ærlig gidder jeg ikke lage en diskusjon av det. Det er ett fett for meg. Fins flere biler i verden.

Sikta vel mer til de som sa de skulle ha bilen, og blei lova bilen,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette må jo være det mest usæriøse jeg har vært med på... jeg har allerede gitt deg et bud på 20 000 men du sa den var solgt, så tror du folk gidder å kontakte deg igjen når du sier at bilen er solgt?

Ser ut som mange kjøpere er useriøse her ja

Hvis det er meg du sikter til så vil ikke jeg si at jeg er så veldig usæriøs når jeg ringer han 3 dager på rad for å høre om den virkelig er solgt og han bare svarer at han ikke vet hvem han skal selge den til. Hver dag får jeg svar om å ringe igjen enten seinere eller neste dag. men for å være helt ærlig gidder jeg ikke lage en diskusjon av det. Det er ett fett for meg. Fins flere biler i verden.

Sikta vel mer til de som sa de skulle ha bilen, og blei lova bilen,.

Ja er enig der, sier du at du først skal ha en bil bør du stå for ordet ditt. Jeg stod klar til å hente denne bilen også, manglet egentlig bare bilhenger så var jeg klar. Så er irriterende i ettertid da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette må jo være det mest usæriøse jeg har vært med på... jeg har allerede gitt deg et bud på 20 000 men du sa den var solgt, så tror du folk gidder å kontakte deg igjen når du sier at bilen er solgt?

Eigar hadde låvd bilen til en anna uten og nevne dette for meg ,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...