Bauge Racing Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 lure på om noen vet kor eg kan skaffe meg bmw power klister merke og om noen har en link til noen som lager klistermerke som du vill ha som (eks bmw 91mod turbo) så vist noen har linker hadde det vært fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kribje Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 bsbildeler.no der er det sånt no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 off... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 .... Smart å skryte på seg turbo når det 99% sikkert ikke er godkjent da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 .... Smart å skryte på seg turbo når det 99% sikkert ikke er godkjent da.... og 90% ikke eksisterer Men var vel en her på forumet som lagde slikt på bestilling for en stund siden.. hmsilset eller noe i den duren.. hsilset gjerne.. Uansett så er det harry Iallefall på en tilnærmet orginal bil..(nå kan jeg ikke svare på det egentlig da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 Det var da fælt til hakking her da. Trådstarter stilte bare et enkelt spm om hvor han kunne få tak i streamers. Er vel samme faen om han har godkjent turbo eller ikke vel? La han ha hva han vil i ruta si, så kan vi som ikke liker å ha noe i ruta la være å ha det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 tvboden på svinesund har masse slikt... kanskje litt langt unna fra deg men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 hahaha. hva faen ? har det noe å si om bilen har godkjent turbo eller ikke ? værste dritte jeg har hørt så jeg kunne ikke hatt 328 merka bakpå? siden min ikke er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 www.dekaltrim.nu Svensk side med masse dekor iallefall. Vet ikke om dem har det du trenger da. vet også om skiltmakeren i oslo.. Dem lager iallefall på bestilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 Sorry.. Jeg prøvde bare å redde nok av bmw fra å ende opp som et ihjelrånet ungdomsvrak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 hahaha. hva faen ? har det noe å si om bilen har godkjent turbo eller ikke ? værste dritte jeg har hørtså jeg kunne ikke hatt 328 merka bakpå? siden min ikke er godkjent Nei skjønte ikke helt den greia der jeg heller. Men enkelte inne her er på evig leting etter å hakke på folk da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 hahaha. hva faen ? har det noe å si om bilen har godkjent turbo eller ikke ? værste dritte jeg har hørtså jeg kunne ikke hatt 328 merka bakpå? siden min ikke er godkjent Selvfølgelig kan du det! Men om en gjør noe ulovlig er det kanskje ikke lurt å faktisk skryte av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 Greit nok det Er enig i at det er blod harry å ha streamers i ruta.. Men vi får vel la han klistre på hva han vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 Greit nok det Er enig i at det er blod harry å ha streamers i ruta.. Men vi får vel la han klistre på hva han vil Du har et poeng! Og det er aldri så ille at det ikke er godt for noe. Velholdte "voksenkjørte" bmw'er stiger jo i verdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 Hehe, ja sant som du sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå