Gå til innhold

Logitech G25 ratt og pedaler, og Playseat racingstol.


wolffuz
 Share

Anbefalte innlegg

Er jo også brukt da. Slike ting blir jo slitt.. så jeg har jo høyeste bud på 1100kr;)

Dette skal du få jobbe med å slite ut! Eneste som ikke tåler MYE juling er girstanga, da den er skuffende tynn og virker litt "billig" i forhold til ratt og pedaler. Men garantien følger jo produktet, ikke kjøper. :)

Jeg har maken selv og dette anbefales på det sterkeste! Et must til GT5P og GT5 når det kommer!

Edit: kan og nevne at 2500 er ikke en dårlig pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo også brukt da. Slike ting blir jo slitt.. så jeg har jo høyeste bud på 1100kr;)

Dette skal du få jobbe med å slite ut! Eneste som ikke tåler MYE juling er girstanga, da den er skuffende tynn og virker litt "billig" i forhold til ratt og pedaler. Men garantien følger jo produktet, ikke kjøper. :)

Jeg har maken selv og dette anbefales på det sterkeste! Et must til GT5P og GT5 når det kommer!

Edit: kan og nevne at 2500 er ikke en dårlig pris.

x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du sier gi bud! kan uansett ikke forvente å få det som det kostet nytt.

Så alt som er brukt av slike ting burde gå for under halv pris, hvis ikke mindre! Er tross alt brukt. har ingen garanti for hvordan du har brukt det eller hvordan stand det er i!

Men det er MIN menning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde handlet av deg hvis du hadde bodd nærmere.

Kjøpte g25 forrige uke, og har testet det litt, det er råeste jeg har prøvd :twisted:

Spiller Richard Burns Rally på PC med den nyeste oppdateringen. Da kan man velge E30 M3 Eller Volvo 242 Nasjonal bil. I kombinasjon med 6 trinns H-gir og clutch er dette så realistisk som det kan få blitt.

Du burde prøve det før du vurderer å selge det :lol:

Fant ett par videoer her :

http://www.youtube.com/watch?v=Vucdb7n6xws

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...