Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, kjørte bak den bilen siste uke å måtte le for meg selv når den skulle under norske humper..

Selv min bil hadde hatt problemer med å komme seg under fartsdumpene her i landet.

:P

Forlatt gammel skjønnhet i skogen...

Etter hva jeg kan se, er det en ribbet Capri som er gjort klar for en lakering som aldri kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert.. Står parkert ved siden av en lokal helt sin bil"butikk". Nedlagt og nedsnødd sjappe, men det står diverse produkter på hyllene ennå... Oljedunker og litt av hvert... Hadde kanskje vært moro med en tur inni der. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert.. Står parkert ved siden av en lokal helt sin bil"butikk". Nedlagt og nedsnødd sjappe, men det står diverse produkter på hyllene ennå... Oljedunker og litt av hvert... Hadde kanskje vært moro med en tur inni der. :D

Ut fra bildet ser ikke eksemplaret så ille ut. Fargen er delvis blå og delvis hvit, ikke en blanding av rød, oransje og gul som mer opprustne biler pleier å være. Om eieren har oppbevart delene som er tatt av, er bilen kanskje interessant for noen med forkjærlighet for Capri-modeller. Vet du hvilken generasjon det var?

Uansett så støtter jeg en videre utforskning av området!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene er tatt tidligere i år,og vist bl.a på Tulletråden,men passer bedre her :wink:

Såg en nokså strøken GMC DeLorean i Førde,hadde ikkje trodd den var så lav utifra "Tilbake til fremtiden"-filmene :shock:

Karosseriet minna ut som børsta stål..

yjm73ofrjrtf2b4y5fu9.jpg

l0t62a3841q6nl0ngyy5.jpg

ias9cuizd9ytj2kmczgi.jpg

x5i9m3brsrqrlrkzk79v.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...