Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
56 minutter siden, Krisfje skrev:

 Støtte på denne sivile politibilen i snøværet i Vestby nå. Skjult info på 2282 og Vegvesen.no, men tipper det er en 2005 modell. Artig at de holder liv i disse gamle bilene. Så veldig strøken ut. Ikke mange av disse igjen i tjeneste. 

Screenshot_20191128-163225_Gallery.jpg

ups.. der hadde jeg gått på en smell og blåst forbi.... :o BR37838

Endret av Conquest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Krisfje skrev:

 Støtte på denne sivile politibilen i snøværet i Vestby nå. Skjult info på 2282 og Vegvesen.no, men tipper det er en 2005 modell. Artig at de holder liv i disse gamle bilene. Så veldig strøken ut. Ikke mange av disse igjen i tjeneste.

2005 4.4i (N62) ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Tviler på at dette er en bil UP bruker. Er nok heller PST som bruker i forbindelse med konge og statsministers offentlige oppdrag. Det er sjelden en X5 langt unna da 😀

Har "S106A Safety vehicle" i utstyrslisten, så kan vel være noe slikt.

medium_eac84c33f50d7e522ce6fe07ce589c4e.jpg.8d4251e4a75e13a593ad265415a9db0f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Fint at folk med sans for grusomme eksteriørmodifikasjoner har fått sitt eget merke.. Er liksom ikke grenser for hvor mye fæle folieringsjobber man kan tre over disse Teslaene.. Går en matt oransje her i byen. Jeg forstår at man gjør slikt med gamle, rustne E46-er og lignende, men dette er snakk om mer eller mindre nye biler til 600 000 kroner pluss 🙄😆 Blir godt med sommer, ja. Selv om det kun har vært en lang høst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2020 den 0.43, And-reas skrev:

Fint at folk med sans for grusomme eksteriørmodifikasjoner har fått sitt eget merke.. Er liksom ikke grenser for hvor mye fæle folieringsjobber man kan tre over disse Teslaene.. Går en matt oransje her i byen. Jeg forstår at man gjør slikt med gamle, rustne E46-er og lignende, men dette er snakk om mer eller mindre nye biler til 600 000 kroner pluss 🙄😆 Blir godt med sommer, ja. Selv om det kun har vært en lang høst. 

Tesla har et stort problem med lakken, forstår at de de fleste "entusiastene" som kjører foliering og keramiske coatinger da de ikke tåler mye fra fabrikken  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir stadig imponert (og litt misunnelig) over slike folk. Det der var jo ikke en direkte typisk bil å gjøre det med heller.

Når det er sagt er det folk herfra som får det til også; disse kjørte en gammel Civic fra Bergen til Honda-fabrikken i Japan. 😛

1832829814_Skjermbilde2020-02-15kl_23_23_42.thumb.png.cd9c70bdbf9ecfae26109fb28e07cbd7.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...