Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

På 29.9.2021 den 16.49, MagnusAG99 skrev:

Jeg fikk dessverre ikke tatt noen bilder... Men i dag så så jeg ikke bare en F30 Alpina B3, ikke to heller... Men tre..... På den SAMME veien med bare 4 min mellomrom (Mosseveien i Fredrikstad). Hva skjer med at jeg så så mange på et sted a? haha. Var en grå B3 uten striper men med Alpina Classic C13 felgene som av en eller annen grunn var hos Toyota Fredrikstad, en grønn Alpina B3 med gull striper uten Alpina felger, og enda en grønn uten striper men med Alpina Classic C13 felger. 

På den samme veien så jeg for første gang en Active Hybrid 5 i ekte. 

Så også en nyere Mercedes S63 som heller ikke er noe man ser hver dag.

Mener du F30 eller F31? Det går en sølv F31 D3 i Fredrikstad, for noen år siden ble det solgt en dønn strøken grønn D3 hos Bilia. Ellers går det en grønn B4 i Moss med alt riktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, fupsaker skrev:

Mener du F30 eller F31? Det går en sølv F31 D3 i Fredrikstad, for noen år siden ble det solgt en dønn strøken grønn D3 hos Bilia. Ellers går det en grønn B4 i Moss med alt riktig. 

Å ja svarte... Mente F31... haha, var bare F31 Alpina`r jeg så.

 

Og jeg har også sett den grønne Alpina B4`n du snakker om, den var på Meny på Ørebekk for sånn et år siden. 

Nå på Mandag så jeg enda en F31 Alpina B3 i grå/sølv, mest sannsynlig den samme jeg så kjøre ut av Toyota Fredrikstad i den forrige posten som du snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
10 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Okei...det skiltet tilhører en Toyota Supra 😅

 

Haha, den Supraen med 2FAST4U skilt har jeg faktisk sett.

Stusset på den mopedbilen, skiltet så litt fake ut 😛 Mopedbiler har vel heller ikke skilt foran. Noen som har hatt det litt morsomt. 

Og for å holde det on topic kan jeg slenge med to bilder.

Så denne Ferrarien i Praha, elendig bilde, men så litt spesiell ut:IMG_20190728_235005.thumb.jpg.34510e972f4b95eb6d9f7e80fdf3501b.jpg

Var også en tur innom Red Bull museet i 2019 :)

IMG_20190727_110306.thumb.jpg.c074941b8080e556ed1c537cb6da9ab9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Skjønner ikke hvorfor Politiet bryr seg om dette, det er jo åpenbart for alle at dette ikke er en norsk politibil. Sirene og lys skal derimot være koblet fra. Men nå er det ikke sikkert at dette var grunnen til at han ble stoppet, bare antar basert på tidligere tilfeller hvor folk med amerikansk politibil blir plaget av norsk politi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener lysbjelke er ulovlig uansett om den er frakoblet eller ikke(?) (med mindre det er oransje arbeidslys selvfølgelig).

Er ellers enig med deg.

Sånn utover det må det nevnes at bilen absolutt ikke er en NYPD-bil, men det er en original amerikansk politibil. NYPD ser riktignok litt bedre ut enn «gokk politidistrikt». 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...