Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

hva er det som er så farlig med å legge ut skiltnr??

Det er ikke noe "direkte" farlig med dette, men har man skiltnr kan man skaffe seg adresse etc til den som bilen er registrert på, spesielt nyttig for kriminelle. Derfor er det mange som ikke vil ha regnr sitt synlig på nett.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke man skal legge ut bilder med skiltnummer på, ikke sikkert alle har så lyst at nummerne dere skal bli lakt ut på nette.... Og han over har vel noe å fare i, siden man kan skaffe en del info om man har et skiltnummer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilskilt blir normalt ikke sladdet på TV eller i media generelt... så på den måten er det intet som sier at vi behøver å sladde skilt her inne heller. Det skal i sakens natur være mulig å finne bilens eier ved hjelp av nummerskiltet... på godt og vondt.

Forøvrig er dette en artig tråd og jeg har noen bidrag liggende... de må bare scannes først... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig er dette en artig tråd og jeg har noen bidrag liggende... de må bare scannes først... :D

Vi venter i spenning.

:)

Don't get paranoid! Kjenner faktisk at jeg får en vond følelse inni meg. *Avskilte bilen og sveise som faen*

Var ikke bilen av interesse for broren din?

Vet du forresten om det skjedde noe videre med Ladaen jeg fant?

2703012635_6b2ee2941b.jpg

2703834088_82252510ab_m.jpg2703011565_f93c275e46_m.jpg

2703012389_0a2302b19d_m.jpg2703012055_e610668c94_m.jpg

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, dette er forholdsvis sjukt...

Disse bildene ble tatt i april 2000, da sto denne fine ladaen til salgs for 10000,- med en kilometerstand på 16000.

Lada1200bak.jpg

Lada1200interir.jpg

1200flisa.jpg

Anno april 2009

S6300973lite.jpg

S6300977lite.jpg

S6300979lite.jpg

haha.den bilen husker j godt. var pappa som solgte den til naboen som bor like ved verkstedet.har sett den bilen nesten hver dag i 9 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...