Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Stabekk? Geniale biler, men det som slår meg er hvor mye og hurtig bilene ble utviklet i bilens barndom. Det er 30 år mellom A-Ford'en og Cadillac'en. 30 år frem i tid og vi er på 90-tallet med f.eks BMW E39. 20-25 år frem i tid og vi har BMW F10. Det er ganske tydelig at det meste nå handler om å videreutvikle gammel teknologi... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mangler 2 dører??? Sedan i e36, e46, og e90 er så stygt iforhold til coupe at eg ikke skjønner hvorfor folk vurderer det engang..

Men fargen var skikkelig kul.

Jaja, stygt og stygt.

Ikkje like tøft når du må ut av bilen for å ha noen baki [emoji23] Men er grådig enig med deg når det kommer til e90 og e92. E92 er jo en heilt anna bil.

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, stygt og stygt.

Ikkje like tøft når du må ut av bilen for å ha noen baki [emoji23] Men er grådig enig med deg når det kommer til e90 og e92. E92 er jo en heilt anna bil.

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Man har ikke coupe for å ha folk bak....! Dem kan stå igjen på utsiden av bilen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har ikke coupe for å ha folk bak....! Dem kan stå igjen på utsiden av bilen.

Hehe, ja, alt etter behov. Men ærligtalt er dei omtrent like fine både e36 og 46. Ett hint finere med coupe men marginalt i mine øyner. Og hadde ikkje gått Ann for meg å hatt coupe, har onkelbarn i bilen kvar helg omtrent. [emoji30] og haug med bagasje

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En e46 coupé har likt, om ikke større bagasjerom enn en sedan. Den er også lik innvendig når det kommer til bakseteplass, så ingen av "unnskyldingene" dine fungerer. :)

 

Vi hadde (kun) e46 coupé når vi fikk vårt første barn, og det gikk fint det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, stygt og stygt.

Ikkje like tøft når du må ut av bilen for å ha noen baki [emoji23] Men er grådig enig med deg når det kommer til e90 og e92. E92 er jo en heilt anna bil.

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Jeg synes E36/46 er finere i sedan enn coupe! Men E39 er finest som touring :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En e46 coupé har likt, om ikke større bagasjerom enn en sedan. Den er også lik innvendig når det kommer til bakseteplass, så ingen av "unnskyldingene" dine fungerer. :)

Vi hadde (kun) e46 coupé når vi fikk vårt første barn, og det gikk fint det også.

Bakseta blir jo så ekle å nå taki. Men ellers har du rett. Ikkje for å nevne sedan er billigere [emoji11]

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden la noen her ut et bilde av A-Forden i Bærum som brukes som helårsbil - selv i januar....Førstegangsregistrert 16 februar 1931 og fortsatt i helårs trafikk og utendørs parkering. Da er man en seig jævel....

Bortenfor står en 1951 (import 1989) Cadillac 62-series som sikkert tilhører samme karen. Jeg liker designet på den - skikkelig mafiabil.

 

Står disse der til vanlig? Isåfall stikker jeg innom når jeg er i området til uka. Det å se slike biler parkert gatelangs er såpass spesielt at jeg nesten å få må fotografert det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...