Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, N.E.W. skrev:

Bortsett fra Schnitzer logo nederst på siden og bak....dekaltrimming?

Tja, den har verken stylingpakke eller noe annet synlig fra ACS. I så fall må det være et sett med senkefjærer, pedalsett eller spacere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Ampera skrev:

Her er annonsen på Finn   https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=173281522

Den er tilsalgs i ditt nærområde ! 

Da vet jeg hvem som selger den da dette er en jeg har vokst opp med .....

For å si det enkelt ,S.A.T.A.N hvor juling den bilen garantert får 😳😳

Han vet å bruke redskapen og mer til .

Håper han har vokst fra seg idiotnykkene.👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Ampera skrev:

Her er annonsen på Finn   https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=173281522

Den er tilsalgs i ditt nærområde ! 

Dette er jo utstillingsbilen fra Bavaria Haugesund som ble solgt for to uker siden. For meg mangler den må ha utstyr som karbontak og alcantarataket inni på en M5. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ny og dyr bil kjøper man av merkeforhandler/merkespesialist.

Skulle hjelpe et familiemedlem å handle bil for litt siden. Agder Bilsenter hadde en bil som vi ville se på. Ba om å få se på den på en lørdag.  Dette var helt greit, men da MÅTTE vi kjøpe bilen. Altså ikke mulig å trekke seg om man ikke likte bilen...

Det ble en hyggelig handel hos merkeforhandler istedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Ampera skrev:

Her er annonsen på Finn   https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=173281522

Den er tilsalgs i ditt nærområde ! 

Slik tidene er nå kommer det nok mye dyrt ut til salgs ganske fort. Er en del som allerede nå må selge investeringsobjektene sine. Mye klokker som legges ut til salgs nå, mye porsche taycan som legges ut. De har vel nesten ikke fått bilen flere av de. Antar at mange gjerne skulle hatt den noen mnd før de solgte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taycan er vel såpass "hot" at man kan selge med profitt til folk som må ha bil NÅ,  ihvertfall normalt sett.

Hadde vært mer naturlig å vente på den forestående prisøkningenen men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daniel. skrev:

Er vel @Daniel80 det der? 🤔

Stemmer det 😅Var innom å kjøpte meg hjelm til banekjøringen i slutten av april 👌

 82-05_xl_1.thumb.jpg.86235e2f8666c7ced7930b7c88f4a278.jpg

Er på boligjakt, og med hjemmkontor og hjemme"barnehage" så ble teslaen solgt og M3`en har midlertidig fått status som bruksbil de få gangene jeg trenger å komme meg ut 😬Trenger virkelig den godfølelsen som M3`en gir når jeg kommer meg ut av huset om dagen også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Daniel80 skrev:

Stemmer det 😅Var innom å kjøpte meg hjelm til banekjøringen i slutten av april 👌

 82-05_xl_1.thumb.jpg.86235e2f8666c7ced7930b7c88f4a278.jpg

Er på boligjakt, og med hjemmkontor og hjemme"barnehage" så ble teslaen solgt og M3`en har midlertidig fått status som bruksbil de få gangene jeg trenger å komme meg ut 😬Trenger virkelig den godfølelsen som M3`en gir når jeg kommer meg ut av huset om dagen også! 

Igjen. Veldig flott kjøretøy å treffe på. Ser ut som ny.

 

Kjøpte selv dekkstativ. Blir litt mye felger. De hadde billig på FK til 299. Men selfølgelig utsolgt.

:)

 

 

Litt misunnelig. Hadde en som lignet. Med litt "samme karoseri" med strikkmotor iforhold.. 320ci 2.3l 6syl. Solgte den i 2009 tror jeg. Mye gøy bil!

82_2037178135.jpg

Endret av Norman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, papertiger skrev:

Sett av en kveld og les deg opp :) dette er alt annet enn en light-M. 

Næh, har ikke sansen for Alpina. Derfor jeg spurte.. Liker M biler.

Hadde det ikke vært for at det står Alpina over alt, så hadde jeg likt den bedre.. (foran, bak, på sider, i motorrom, og flere steder inni)

 

Endret av Conquest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...