Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Traff for øvrig en meget potent G05 på motorveien i stad. Det er helt utrolig hvor mye skikkelige skjermbreddere gjør for et slikt SUV-design. Dette er noe helt annet enn de beskjedne kantene som er å finne originalt. :)

Bilen hadde en frontleppe som ligner på Hamann, så det er nærliggende å tro at skjermbredderne også er herfra.

45338994-6D3A-488A-89A4-9BBF6A7B30A6_1_201_a.thumb.jpeg.749092db25d934df9377b6a50e33c9c2.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Må faktisk tilføye at vingen inneholdt både kjøre- og bremselys. 😂

Mangler bare dette nå så er vi komplett her :bmw:

187B5F80-3D6A-414D-B6A3-B8B0CD84D58A.thumb.jpeg.64a44ebb2d59d8d7565b7ba41e915d20.jpeg

 

2 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Traff for øvrig en meget potent G05 på motorveien i stad. Det er helt utrolig hvor mye skikkelige skjermbreddere gjør for et slikt SUV-design. Dette er noe helt annet enn de beskjedne kantene som er å finne originalt. :)

Bilen hadde en frontleppe som ligner på Hamann, så det er nærliggende å tro at skjermbredderne også er herfra.

-bilde-

Denne var tøff! Det gjør litt med SUV-designet å få ut hjulene og noen gode skjermbreddere. Ettersom jeg ser på Hamann så er det breddere i X5-settet der, så du har nok rett :) 

https://hamann-motorsport.com/en/produkte/bmw/bmw-x5-g05-hamann-tuning/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Traff for øvrig en meget potent G05 på motorveien i stad. Det er helt utrolig hvor mye skikkelige skjermbreddere gjør for et slikt SUV-design. Dette er noe helt annet enn de beskjedne kantene som er å finne originalt. :)

Bilen hadde en frontleppe som ligner på Hamann, så det er nærliggende å tro at skjermbredderne også er herfra.

45338994-6D3A-488A-89A4-9BBF6A7B30A6_1_201_a.thumb.jpeg.749092db25d934df9377b6a50e33c9c2.jpeg

Var ikke klar over det men dette får man til X3M fra Hamann :) Noe å satse på?279CBEAC-259B-4EF5-BCB9-1E187898B955.thumb.jpeg.b07ec5126a6efd1cea517bd505461dd4.jpeg1351EEA4-594E-49B3-9D69-9C26A5A8AC94.thumb.jpeg.58559a7d71fe6669c94f3cff688a4beb.jpeg766D462C-830D-4EAE-9973-A70D89AFABCA.thumb.jpeg.788c27257822ea84f15840ff1eb09e7d.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Saltkjelen skrev:

@Snagg30 Personlig synes jeg skjermbreddere gjør alt på en SUV, så jeg sier go for it (stemmer også for USA-lykter slik at du får orange sidemarkeringlys)! :D 

Har sendt Mail! Men tror det kunne blitt riktig så tøft med skjermbreddere/senk/spacere og LCI comp felgene til sommeren. Og lommeboka ønsker ikke å gjennomføre sist nevnte her :P

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, BrokeBoi skrev:

@Snagg30Det blir nesten en helt annen bil, på en positiv måte. Men da håper jeg at du virkelig har bestemt deg for å beholde X3Men en god stund til hvis du skal bruke tid og penger på dette. 

Skal på Porsche senteret denne uken :P Så vi får se! Men om jeg skal ende opp med den bilen jeg virkelig ønsker så vil jeg nok beholde X3M lenge nok til at jeg kommer til å bruke noen kroner i 2023 og, for meg er halve moroa å oppgradere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Snagg30 skrev:

Skal på Porsche senteret denne uken :P Så vi får se! Men om jeg skal ende opp med den bilen jeg virkelig ønsker så vil jeg nok beholde X3M lenge nok til at jeg kommer til å bruke noen kroner i 2023 og, for meg er halve moroa å oppgradere :) 

Spennende, men ikke kom med en Taycan da…vær litt mer kreativ enn det 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Fredrik 90 @BrokeBoi tror dere begge vet veldig godt at det ikke blir noe elektrisk hoved bil her :D Har sett meg ut en 911.2 Carerra S. Men om jeg følger hjerte så ønsker jeg å kjøpe nyeste GT4, men de er såpass dyr at det er litt opp å frem i tid. Men Porsche senteret ville gjerne vise meg litt biler nå selv om jeg ga beskjed om at det blir en stund til et eventuelt kjøp, så jeg takket selvsagt ja til det. Her har et annet selskap litt å lære uten å hinte så veldig mye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er betryggende å høre.😄 Litt eldre 911 er biler som generelt holder seg bra i pris, så sånn sett er det et bra valg. Mye moro og "lite" økonomisk tap. 991.1 Carrera S er kanskje et enda bedre spekuleringsprosjekt, da det var siste modell uten turbo?

Men så til det store spørsmålet: skal du ha fire biler i familein? Barna har vel ikke fått lappen allerede, var ikke de i barnehagealder for bare noen måneder siden?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, BrokeBoi skrev:

Det er betryggende å høre.😄 Litt eldre 911 er biler som generelt holder seg bra i pris, så sånn sett er det et bra valg. Mye moro og "lite" økonomisk tap. 991.1 Carrera S er kanskje et enda bedre spekuleringsprosjekt, da det var siste modell uten turbo?

Men så til det store spørsmålet: skal du ha fire biler i familein? Barna har vel ikke fått lappen allerede, var ikke de i barnehagealder for bare noen måneder siden?!

Jo det stemmer det! Men har blitt litt overbevist etter å ha studert Carerra S med turbo, lyd er absolutt til stede i de bilene selv om de har turbo. Også er de vanvittig rask

Nei eldste er 11 år og yngste snart 1 år så det er en stund til enda, samboer har lyst på Polestar i stedet for i3 noe jeg støtter. Ellers står jeg veldig fritt i mitt valg, i motsetning til mange andre får jeg styre på selv. Samboer har faktisk godtatt at de få gangene vi er på ferie hele familien (lang tur) så var det helt innafor at vi brukte 2 biler ved behov om jeg ønsket å kjøpe en 2 seter, og der skal ikke jeg vær vanskelig å be. X3M ville da forsvunnet selvsagt den dagen det hadde blitt Porsche, så da blir det å bytte i3 mot noe mer praktisk også har jeg Porsche og E36’n. 

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...