Gå til innhold

-96 E36 323i Coupe (SOLGT!) :'(


matss
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da fikk jeg tatt noen få bilder av bilen nypolert! Dette er et par dager etter poleringa, så bilen er blitt spylt av og gått over med Meguiars Quick Detailer for å få frem glansen igjen!

145_4538.jpg

145_4539.jpg

145_4544.jpg

145_4545.jpg

145_4546.jpg

145_4548.jpg

145_4549.jpg

145_4551.jpg

Håper det falt i smak! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få på M-lister på sidene nå, og kanskje M-sideskjørt?

Da er den hvertfall perfekt i mine øyne :wink:

Nydelig bil!

Takk! :D

Ja, det hadde gjort seg med M-lister og sideskjørtene! Koster ikke allverden, så skal ikke se bortifra at det kommer på i løpet av sommeren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Ble fornøyd med resultatet selv må jeg si :) Nå gjelder det bare å opprettholde det! Hehe. Får håpe været holder seg fremover..

1190,- koster det for M-listene på GS hvertfall. Blir nok de om ikke lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville gått til innkjøp av ultimate quick deatiler for oppfreshinga ;-) skal stå på i et døgn helst, men den gir "haket" bedre glans en bare QD ;-)

ble blank å fin nå btw :-)

Å? Aldri hørt om! Jeg kjøpte QD på Bilextra Lillestrøm, og der hadde de egentlig bra med utvalg. Sjekke om de har den du snakker om neste gang jeg er der :) Skal stå på et døgn ja? Hmmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dne er sort ;-)

den skal spreyes på, og tørkes av, akkurat som QD, men den oppnår full "hydrostatiskeffekt" etter 24 timer... altså den har "herdet" etter et døgn... dette gjelder vel egentlig vanlig QD også da... du får en wetlook av disse, men det beste er å spraye på en dag i forveien for opptimal glans... jeg bruker alltid denne før (og under) et treff eller lignende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...