Gå til innhold

E34 ///M532i S54, Nürburgring reisebrev


NeonMuffler
 Share

Anbefalte innlegg

da har jeg lagd litt elnett igjen, denne gang koblet opp lmm via kontakter så jeg kan bytte. for må bytte hjerne og kjøre med lmm på visning så den går helt riktig i hele registeret. fant et bilde som en bekjent tok fra treffet, noe bedre enn mobilbildene jeg har :)

18422229_10213177394129397_8525725342537386502_o.thumb.jpg.af86058da0bc93c0bf128c147cf296b0.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink til å få til ting.

Mektig imponert .:).

Legger merke til noe ,du kjører og med litt mye gummi ,det er det jaggu ikke mange som gjør .

Det kler denne bilen bra,ser liksom så brutal ut .

Hadde håpet at vi kunne treffes en gang i sommer og sett den live.

Er mye østover pga familie osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, sveigis skrev:

Du er flink til å få til ting.

Mektig imponert .:).

Legger merke til noe ,du kjører og med litt mye gummi ,det er det jaggu ikke mange som gjør .

Det kler denne bilen bra,ser liksom så brutal ut .

Hadde håpet at vi kunne treffes en gang i sommer og sett den live.

Er mye østover pga familie osv :)

Tusen takk Jan, hyggelig å høre:) ja synes disse skal ha litt gummi jeg, og pga breie felger foran og spacere(pga coilovers) så blir den brei foran :) liker stuket. Sjekker opp priser på dekk nå, for skal gå opp til 275 slicks bak etterhvert. Må bare sjekke at det er plass Hehe. Ja er ikke noe problem å få til et møte, jeg skal titte på e30meet hvertfall. Bor jo bare 30min unna banen så er ofte innom der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nermer seg visning med stormskritt igjen, og jeg kjenner nervene kommer også :S bilen er stilt ferdig tilbake til visningsmodus. Mangler bare å justere lysa, noe jeg håper å få gjort før helga. Måtte av med grillen og det rundt for å sjekke status på lysa, merka de hang "løst", og fant ut at justeringsmotoren satt dårlig. Så fiksa det med litt bolter :)

IMG_3671.thumb.JPG.3f45b8126cf867b7c3d24b50cc830ae2.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var den godkjent!! Endelig :) var litt av et styr de siste dagene! Henta den igår(mandag) og skulle kjøre den hjem for å teste nye opsett med lmm. Merka fort at den ikke fuska lengre, men den gikk også som en bil med 150hk. Og etter litt gassing så gikk den i limp mode. Den kom seg igjen etter jeg stoppa og starta den. Kjørte hjem til fattern og begynte å Google meg ihjel for å finne en løsning, for begynte å stresse når visninga var dagen etter. Fant ingen løsning og måtte dra på jobb. Dro litt tidlig fra jobb for å fortsette å finne feilen. Hentet meg en e46 m3 som jeg brukte som delebil for å se hva som kunne være feil. Men fikk den aldri bra, så i ren desp byttet jeg til den gamle ecu'n og kjørte uten lmm igjen. Bilen gikk fortsatt dårlig, men ikke i limp mode. Men igjen så fusker den litt innimellom. Men tiden løp fra meg og jeg måtte ta kvelden etter at jeg selv var helt utslitt... startet neste dag med å kjøre rett ut til biltilsynet mens jeg hadde en dårlig følelse. Var redd jeg ville måtte ha ny time pga fuskinga. Når jeg kom dit så gikk de over tinga jeg fikk påpek på sist, også tok de seg en liten tur rundt bygget bare, og da fuska den ikke!! Så litt flaks må man ha:p bilen ble godkjent uten problem og alle var fornøyd, og jeg var helt lettet😃 Jeg må fortsatt finne ut av greia, men nå er den hvertfall godkjent :) EU-kontroll er til mandag, så henting av skilt etter det.  Ble litt mye skriving her så legger ved bilder Hehe. Ble brått endel spreke bimmere i gårdsplassen til fattern:) IMG_3706.thumb.JPG.38ec1e32c85f3c38b18046575be45a7c.JPGIMG_3712.thumb.JPG.7c0c938110b92270b38f90b8e7907ca6.JPGIMG_3713.thumb.JPG.e92192779c54909476e4eb0d0b203522.JPGIMG_3717.thumb.JPG.d8b665d20712accab6e945baa83f7bae.JPGIMG_3715.thumb.JPG.e05566a3af63337ccf9722fd32605076.JPGIMG_3716.thumb.JPG.6bbccecb7fc816ce2f2dcfc188252723.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere:) ja var deilig å endelig komme i mål, nå kan jeg slappe av litt:) satse på at det ikke er noe større ting til eu kontrollen også, så jeg får skilta fort. Hadde jo en liten plan om å dra til gs i bud, men får se om man rekker det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt nye dekk som blir spennende å teste, gikk for nankang ns2r gateslicks. 

 

Ettersom jeg også vurderer en tur til ringen og spa i sommer med bilen, så tenkte jeg litt sikkerhet, så da ble ordentlig skum slukker kjøpt sammen med varmestrømpe som jeg skal legge kablene til lambda i. Kjedelig å stå nedover Tyskland med brente ledninger, eller i værste fall få en brann uten å ha brannslukker. Blir å fjerne førstehjelpskittet under passasjerstolen for å lage en brakett å feste slukkeren i. Greit å ha den lett tilgjengeligIMG_3730.thumb.JPG.0ee168ffa0968c801a704a641f2182ea.JPGIMG_3731.thumb.JPG.3352e0225066e95118433cc162757bb9.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hsd skrev:

Tenkt på slik slukker eg også, hvor fikk du tak i med skum?

Gratulerer med godkjenning, må ta deg en tur til Bud :)

Takker:) kjøpte slukkeren hos Stian Sørlie motorsport, er også 2min fra meg så ds er det enkelt:) blir nok ikke bud i år da jeg venter på dekk og må fikse lit annet. Må spare litt kroner til tysklandsturen isteden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var den eu godkjent uten mangler! Hentet skiltene dagen etter. Har alt flyttet over eksos, innsug og div igjen:) mangler bare å få nye dekka så jeg får lagt om.

må fortsatt fikse feilen med motoren, men skal Ts en ny diagnose imorgen, ser ut som det er TPS feilIMG_3732.thumb.JPG.c0f724d0ae3f3e99c310f67369465a66.JPGIMG_3738.thumb.JPG.3c54b11d5cc826e86a505a51587e7dcf.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • NeonMuffler changed the title to E34 ///M532i S54, Nürburgring reisebrev

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...