Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Nesten ett år siden sist den ble polert. Og det var nesten ikke nødvendig etter en kraftig nedvask. For her var det lite defekter og riper 👍🏼🙂

Kjører en større test i løpet av vinteren på to forskjellige vokser. Må finne ut hvilken jeg skal bruke på kundebiler som vil ha lengst mulig holdbarhet. Fussoen er kun for referanse da det er den jeg skal finne erstatning til. Så enten Bilthamber eller Collinite. Begge er veldig fine å jobbe med og lukter minimalt. 

IMG_20191115_173050.thumb.jpg.531e810a541e7d6273884e66ecd35ba4.jpg

 

Tok like greit med krukka til Swisssvax Autobahn som er lagt på felgene.

IMG_20191115_172629.thumb.jpg.670edb5bfb5746ab6dd76d0c54169c83.jpg

 

Laget meg også en oversikt over hvilke paneler som fikk hvilken beskyttelse. Veldig greit å kjøre de forskjellige rundt på forskjellige plasser da f.eks. førersiden har en tendens til å få mest juling på vinteren. 

IMG_20191115_172727.thumb.jpg.9a7f0643034f0f433e1f25f2a2b2ddf1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2019 den 8.50, StigJ skrev:

Nesten ett år siden sist den ble polert. Og det var nesten ikke nødvendig etter en kraftig nedvask. For her var det lite defekter og riper 👍🏼🙂

Kjører en større test i løpet av vinteren på to forskjellige vokser. Må finne ut hvilken jeg skal bruke på kundebiler som vil ha lengst mulig holdbarhet. Fussoen er kun for referanse da det er den jeg skal finne erstatning til. Så enten Bilthamber eller Collinite. Begge er veldig fine å jobbe med og lukter minimalt. 

Tok like greit med krukka til Swisssvax Autobahn som er lagt på felgene.

Laget meg også en oversikt over hvilke paneler som fikk hvilken beskyttelse. Veldig greit å kjøre de forskjellige rundt på forskjellige plasser da f.eks. førersiden har en tendens til å få mest juling på vinteren. 

 

Du har ikke "lukta" på den nye Fussoen? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...