Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Ikke min men en bil jeg kommer til å gnikke mye på fremover 😅 Dama er akkurat nå hos Bavaria og henter ut sin nye, rimelig godt spekket X2 25e 👍🏼

Performance grill, gummimatter og 18" vinterhjul ligger klare og venter hjemme hos meg 😅

(Ny 4er klar til levering i bakgrunnen?)

received_409448180254282.thumb.jpeg.2d2b10db479206bc0b88c907340b2f09.jpeg

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, liffi skrev:

Litt spam av nye ( igjen ) familietralla men denne skal nok bli. Leita lenge etter bil med denne komboen, å endelig fant jeg den. 

Trodde ikke du skulle ha diesel jeg ?🙉
 

ligger/lå en helt identisk bil på finn nylig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Ingvaldsen skrev:

Trodde ikke du skulle ha diesel jeg ?🙉
 

ligger/lå en helt identisk bil på finn nylig

Nei skulle ikke men denne hadde ALT jeg ønsker i en F11 så får bare bli diesel 😂 finne en 535 eller 550i bensin med brunt skinn, B&O, HUD, softclose, ++ var ikke lett. 
denne nå på finn ja men da hadde jeg alt funnet den og pratet med selger i Tyskland så var en som prøvde og tjene no penger på den før den ble tatt inn. Ikke ulovlig det mwn syntes kanskje han la på prisen litt vell mye men.. 

12 timer siden, Saltkjelen skrev:

Gratulerer med flott M550d, @liffi! Fint interiør, hvilken farge er dette?

takktakk:) merino Cohiba skal vist interiørfarge hete om jeg ikke tar feil. Nyydelig er det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Hvor ble det av de personlige skiltene dine @Walkabout?

De har jeg ikke hatt på på halvannet år, tok de av før Europa-turen i fjor sommer og synes det var vel så greit. Kommer vel på ved spesielle anledninger før eller siden :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Walkabout said:

De har jeg ikke hatt på på halvannet år, tok de av før Europa-turen i fjor sommer og synes det var vel så greit. Kommer vel på ved spesielle anledninger før eller siden :) 

Er vel typisk ved kundemøter eller møte med «motparten» de kommer på 😬😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Walkabout said:

Prøvekjøring av G31 530e LCI i kveld. Begynner bra med lykta full av dugg.

85B72149-C530-4F61-BDAA-75E5D5FA2D6F.jpeg

Heldigvis er dette «normalt», også ifølge bruksanvisningen på vår bil med LED lykter. Det som ikke er normalt, er når det er dråpedannelse inni lykta som ikke forsvinner 🙃.

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at vi er kommet dit at fukt i lykter er normalt. Hindrer ikke dette funksjonen til lyktene? hvorfor kan man ikke legge varmetråder i lykteglasset slik man får i frontruta på mange biler? BMW er så smarte at dette kan de fikse veldig lett.

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...