Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, liffi skrev:

Kan si mye om gammal Bmw men E34 er noe av det mest trofaste jeg har hatt. Fruen måtte bruke den gamle 525’n flere ganger til Jobb da E61 sto fast. Utrolig hva Diffbrems og ballongdekk gjør på vinterføre 

Ja det er vi to om å mene, E34 er helt konge biler 👍 Jeg hadde aldri, i min villeste fantasi trodd at jeg skulle skrive 2021 og fortsatt ha 520en jeg kjøpte billig i 2011 fortsatt stående i garasjen her. EU godkjent og klar for tur, kan sette meg i denne bilen i morgen og kjøre non stopp til Tyskland. Makan til robust og pålitelig bil har jeg aldri vært borti, jeg sa alltid at jeg skulle holde den på veien så lenge det har vært økonomisk forsvarlig. Men den virker jo bare, starter og går uansett 👍 

Så når man da ikke klarer å kvitte seg med E34, men likevel vil føle litt på nybilfølelse så må man ha en av hver 😅

E30946BC-D73E-41C7-A4BB-39110D31BB6A.thumb.jpeg.e873fb965e74ff0d3cad31f004b103ef.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke store køen utafor lokale bensinstasjonen i dag, ikke akkurat sjokkerende i og med at det var -16 ved 3 tiden. Fikk spylt av, nesten like møkkete innen man er hjemme, men har da fått byttet ut møkka. Dørene fryser fort når man kjører i 16 blå, kom meg ut av bilen til slutt. Kom også noe snacks i posten i dag, noen som ser hva dette er? 😎

IMG_20210129_171736.jpg

IMG_20210129_161513.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/27/2021 at 7:35 PM, liffi said:

Kan si mye om gammal Bmw men E34 er noe av det mest trofaste jeg har hatt. Fruen måtte bruke den gamle 525’n flere ganger til Jobb da E61 sto fast. Utrolig hva Diffbrems og ballongdekk gjør på vinterføre 

 

E34 med original diffbrems er helt sheriff.  Hadde en slik, og selv med slitte piggfrie 225/45/17" + 255/40/17"dekk kom den seg opp de utroligste steder på vinteren.  Husker jeg hentet inn en ganske ny Suzuki "4x4" som sto og spant i en bakke, og jeg spant forbi i andre gir på sperra med et stort glis mens det sprutet snø :mrgreen:

En E34 iX med piggdekk må jo være rimelig pervers på vinterføre når man tenker på hvor bra slektningene med rwd og diffbrems er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...