Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Det er så deilig når man kan kjøre flere dager også er bilen fortsatt ren. Vel er det bra kaldt, men det har sine fordeler også 😀

Men jeg skal si V8ern er grådig på suppa når man leiker seg litt. Men herregud å herlig når man kun har to drivhjul bak og det lydbildet 😍 Noe annet som slår meg er at E60 har veldig presis og bra styring, bedre styrerespons enn G30

F0E123DA-1966-45F5-99FD-8B3C169AF2D0.thumb.jpeg.8d0ec99b6b112e62c824cc1697b27e1b.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Fredrik 90 skrev:

E38 er gromt, men jeg håper det ikke er en 728i... 😅

Hei hei hei... ikke rakk ned på 728! Min mor og min søster har hver sin. 😂

mutter solgte sin 735 og beholdt 728 pga den var bedre å kjøre. Hu savnet litt power så jakter en fin 750 til henne til riktig pris og interiør 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, liffi skrev:

Hei hei hei... ikke rakk ned på 728! Min mor og min søster har hver sin. 😂

mutter solgte sin 735 og beholdt 728 pga den var bedre å kjøre. Hu savnet litt power så jakter en fin 750 til henne til riktig pris og interiør 

Hehe, men jeg kan si at det kunne vært verre...725 TDS med 143 hk røkker ikke godt i en stor E38 😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, E.C. skrev:

Dang, sjekka egenvekt på 740d vs. en random 728i fra finn. 300kg ekstra 😳

hadde du satt en 728i og en 740d med likt utstyr på samme vekt så hadde det nok ikke vært mange kiloene forskjell, registreringsvekt er ikke alltid reel. hjelper godt på med 500nm istedenfor 280 som er i 2.8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skulebollen skrev:

Blir litt spam i tråden her men 😅 kjørte dere piggfritt? Funket det fint? Fant ut det var piggfritt og ikke pigg på m5en 🙄 Satser på kjøring Lørdag hos Sebbe racing 😁

Alle hadde piggfritt. Jeg synes det ikke var noe problem, men med xDrive så skal det mer til at det spinner 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...