Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

På 9.2.2021 den 13.26, Fredrik 90 skrev:

Jo det er for så vidt riktig, men svært få vet om eller tar seg råd til å å fyre med bioolje. Det krever vel litt ombygging av eksisterende anlegg for å konvertere til biofyr. Da kjøper de fleste en varmepumpe eller fyrer med strøm

Egentlig så gir oljefyr den beste varmen synes jeg, jevn og fin varme. Vi har både oljefyr og varmepumpe på jobb, jeg jobber i den oljefyrte delen og her er det alltid behagelig mens i den andre delen blir det kjølig de kaldeste dagene. 

 

31 minutter siden, sveigis skrev:

Naboer måkte så de lå flate idag for å komme seg avgårde .

Jeg for min del nøt kaffien og så på .

Her er det bare å sette bil i drive og måke på håper jeg ...:

A2D759F6-40F5-4D2A-B69F-5389A9C3920C.thumb.jpeg.541efd81017b074e480b66f62d3f68f4.jpeg

Håper du børster vinduer før du setter i driv!☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag måtte jeg brøyte hele veien ut til hovedveien med E60en. Men det gikk bra, tar seg forbausende godt frem på vinterføre. Naboen sto fast på flatmark med sin nesten nye Golf. Jeg kunne jo tatt G30 540en som står i varm garasje og har xDrive, men det hadde vært for enkelt 😅

716A4CFE-6B26-45C3-9356-8668AFBDC4EB.thumb.jpeg.c47db7022df8a699c66852e5169d7fa3.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, E.C. skrev:

@liffi spyler du av på YX på Vinterbro? Går det an å kjøre på selvvasken der med lav bil uten å sette seg fast i iskanten?

Vasker rett oppi veien her jeg bor. Påbygg verksted som jeg har egen vaskehall for lastebiler 🤘🏻
 

Skal gå greit på Yx’n også. Brukte den mye før i tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...