Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

26 minutes ago, Dusy said:

17 år gammel traver som ikke skjønner hvordan 18/19 åringer tar seg råd til M4 og ikke klarer å beherske kreftene i bilen sin 😂 Stakkars gutt ble jo livredd og måtte vike til siden når denne kom bak han. 
 

Havna du bak @Walkabout?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Dusy skrev:

17 år gammel traver som ikke skjønner hvordan 18/19 åringer tar seg råd til M4 og ikke klarer å beherske kreftene i bilen sin 😂 Stakkars gutt ble jo livredd og måtte vike til siden når denne kom bak han. 
BBE054BB-17C0-4F52-A78B-BC69573CDA17.thumb.jpeg.bc28815f0f59b9b87451876cc4a4b28c.jpeg

Du får prøve deg bak en annen gammel traver da ;) Strøken bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutes ago, papertiger said:

Havna du bak @Walkabout?

Haha 😂 Er det nå skal jeg dra «it’s not about the car you drive, but it’s how you drive», i ren F&F ånd?

12 minutes ago, Walkabout said:

Du får prøve deg bak en annen gammel traver da ;) Strøken bil!

Heller det ja, enn en liten valp bak rattet på et slikt beist! 😅 Og takk i lige måde du, for en fantastisk gjennomført bil! :) 

Endret av Dusy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Dusy skrev:

17 år gammel traver som ikke skjønner hvordan 18/19 åringer tar seg råd til M4 og ikke klarer å beherske kreftene i bilen sin 😂

Dette er veldig sant! Det krever litt av deg som fører å ratte en sånn motorsterk bil, uten firehjulstrekk så er det ikke bare å plante pedalen i gulvet.  Jeg har nevnt det før, men biler som F80 M3 og M4 krever litt av deg som fører for å utnytte bilens potensiale. Selv fikk jeg både en aha opplevelse og en åpenbaring da jeg kjørte en F80 M3 Competition. Til å begynne med følte jeg den var ustyrlig, den var over alt når jeg prøvde meg. Men heldigvis fikk jeg tilbringe såpass tid med bilen at jeg lærte den å kjenne, og fy søren for en kjøreopplevelse når du lærer å beherske en slik bil. For ikke å snakke om mestringsfølelsen 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...