Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

@Walkabout Jeg synes kanskje ikke det er helt verdt det, fra Tromsø til Nordkapp.

Men naturen over Breivikseidet med ferge, og videre bortover til Olderdalen, det er ganske fint/spesielt.

Utkikkspunktet på Kvænangsfjellet er litt kult.

Videre er jo naturen over Sennalandet litt spesielt, og veien da. Utrolig åpent landskap. 

Videre fra Olderfjord husker jeg ikke, det er for lenge siden jeg har vært der.

Noen synes det er kult å ha vært på Nordkapp bare.

Totalt sett så burde du nok ta turen helt til Nordkapp, men det er ingen fasitsvar. Jeg tenker at du kanskje ikke drar så ofte opp dit, så når du er der burde du kanskje ta en tur til Nordkapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra olderfjord å utover er det jo fantastisk vei med unntak av veistubben som snart utgår når skanska er ferdig med nye tunnelen sin!

Ellers er det fin vei og tunneler🤪 

 

var i område forrige jobbperiode for å gjøre ferdig noen nye felt med vann og frostsikring i 2-3 tunneler mellom olderfjord og honningsvåg

kan anbefale scandic i honningsvåg og den nærliggende restauranten 

ellers er det lite å se i finnmark med mindre du er veldig glad i å se tamrein og vill bjørk.

Endret av Ingvaldsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Walkabout skrev:

Tusen takk for tips! Blir nok Nordkapp så har vi vært der. Godt å få spylt av bilen litt igjen i Tromsø :D 

7632D96E-A7FD-41D6-911F-CC7C1B04DFA6.jpeg

Støtter denne fullt ut 🙌 Har kjørt Helgelandskysten flere ganger og vært på Nordkapp to ganger. Den ene gangen kjørte jeg åpen Porsche fra Ålesund til Nordkapp 😊 En helt fantastisk opplevelse som huskes godt enda 🔝 God Tur 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, din har jeg allerede fiksa ved å heise litt bak 👌 foran funker fint. Problemet er at de får så sinnsykt kort fjæringsveg bak. Videre så får de for mye negativ camber og spiser bakdekk, eller heller innerste 2 hm av dekkene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...