Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Det lasset på hengern er mer verd en bilen nesten 😂 Når jeg ser det øverste bildet der hvor hele lasset ligger oppå lemmene til hengeren så minner det meg om en helvetes diskusjon jeg hadde med fattern og svigerfar i hallen på Byggmaker. Jeg ville ta av lemmene slik at lasset lå nedpå hengeren, jeg tenkte på høyt tyngdepunkt og faren for at lemmene kunne ta skade av vekten. Ikke faen, sånn hadde de lasta materialer på henger siden 80 tallet og gikk det greit da så går det nå også. En unnamanøver der så velter hele greia tenkte jeg, men sånn var det vist ikke...😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg med tørt vær, nå har det ikke regnet en dråpe på en måned...så jeg har heller ikke vasket bilen på en måned. Bare å spyle av støvet og blåse bilen tør, ren bil på under 10 minutter 😅 Jeg liker å alltid ha ren bil, men jeg ser ikke poenget i å vaske bare for å vaske...man vasker ikke en ren bil bare fordi det har gått 2 uker.

2B106134-7EF1-4DB7-8968-BA79486A2FBD.thumb.jpeg.4219ade6ad93479e73b5e652b398bb17.jpeg

AC2FDF9D-3F7E-4090-B5CA-93F5F1492690.thumb.jpeg.eef3047ffb1ba50e0a4d15cd215e3fdf.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Fredrik 90 said:

Jeg liker å alltid ha ren bil, men jeg ser ikke poenget i å vaske bare for å vaske...man vasker ikke en ren bil bare fordi det har gått 2 uker.

Nå høres det ut som om du prøver å være din egen terapeut?? Selvfølgelig kan man vaske en bil bare fordi det har gått to uker! ;) Har ikke garasje og må parkere ute... da fører nedfall fra trær og støv fra alt mulig til at det aldri mangler unnskyldning for å vaske.

Endret av Grobian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Grobian skrev:

… at det aldri mangler unnskyldning for å vaske.

Bare det å få litt alenetid eller avkobling er unnskyldning nok til å vaske bil. Om det så bare har gått tre dager … 🤷🏼‍♂️ Jeg sier ikke at det ikke kan gå tre uker mellom vask, men jeg finner vasking av bil avslappende og koser meg i mitt eget selskap :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Grobian skrev:

Nå høres det ut som om du prøver å være din egen terapeut?? Selvfølgelig kan man vaske en bil bare fordi det har gått to uker! ;) Har ikke garasje og må parkere ute... da fører nedfall fra trær og støv fra alt mulig til at det aldri mangler unnskyldning for å vaske.

Står bilen ute så er det selvsagt noe annet, men for min del så gidder jeg ikke det ettersom bilen bor i garasje. Biler har ikke godt av å bli vasket for mye heller, da ligger det alltid fukt og vann i falser og rundt forbi som gir grobunn for rust. 

Men nå lager vi ikke en svær greie ut av dette, du vasker bilen slik som du vil og jeg vasker som jeg vil. Noen vasker ikke bil i det hele tatt 😂

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...