Jump to content

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?

morteym
 Share

Recommended Posts

7 timer siden, Walkabout skrev:

Slik ser det ut med 15 mm spacere bak og 10 mm foran - style 373 har helt likt innpress og bredde som dine style 434 :) Bildet er fra søndagens avspyling og ikke i dag, men skitt la gå. 

03DB2D46-9FDB-457B-963A-E116204182C2.jpeg

Hmm, mon tro om det ikke må bli noe slikt, da. Helt utrolig hvor mye større og kulere oppsettet ditt ser ut enn 434. :) 

Ikke i dag, men søndag som var. Er tilhenger av å faktisk kjøre en tur når gamlefar først sveives i gang fra lagring, men ble bare en tomgangsrunde denne gangen, pga salt. Den fikk imidlertid stå lenge nok til at Greta Thunberg nok hadde kommet med sine 3 udødelige ord, om hun hadde sett meg. F125CFBA-B70B-4787-AB68-7D0F7C266BC5.thumb.jpeg.b1055017d3dcd154308c35cb9dc7ed50.jpeg

1 time siden, papertiger skrev:

3 bokstaver til deg: 
A
C
S

Vurderes ja. Men sitter også og lurer på om jeg burde kjørt på med komplett sett og ikke kun fjærer denne gangen. Vil ikke gå på samme "smellen" som på F30en. 

10 timer siden, StigJ skrev:

Vurderes ja. Men sitter også og lurer på om jeg burde kjørt på med komplett sett og ikke kun fjærer denne gangen. Vil ikke gå på samme "smellen" som på F30en. 

Hvilken smell var det? Jeg hadde ACS på min G21 og det var helt nydelig! 

10 hours ago, StigJ said:

Standarddempere på H&R-fjører? Både @Snagg30 og @mslello hadde ACS på 330e, og det var vel spot on såvidt jeg husker. Ellers har jo ACS også komplett sett med sportsdempere :D

20 minutter siden, Snagg30 skrev:

Hvilken smell var det? Jeg hadde ACS på min G21 og det var helt nydelig! 

OEM standard dempere på H&R senkefjærer. Bilen ble sprettball selv om den var myk. Null harmoni mellom fjærer og dempere. Z4en hadde M-Tech dempere med H&R fjærer, og der harmonerte det veldig mye mer. 

Jeg tenker at den fallgruven kan man gå på igjen med en enda tyngre bil som G20en er. Det har jeg ikke lyst til. 

8 minutter siden, papertiger skrev:

Standarddempere på H&R-fjører? Både @Snagg30 og @mslello hadde ACS på 330e, og det var vel spot on såvidt jeg husker. Ellers har jo ACS også komplett sett med sportsdempere :D

Stemmer. 

Ok. Skulle aller helst prøvd en 330E G20 med dette oppsettet før jeg handler. Du har vel M-Tech dempere på F32en sammen med ACS fjærer?

4 timer siden, StigJ skrev:

OEM standard dempere på H&R senkefjærer. Bilen ble sprettball selv om den var myk. Null harmoni mellom fjærer og dempere. Z4en hadde M-Tech dempere med H&R fjærer, og der harmonerte det veldig mye mer. 

Jeg tenker at den fallgruven kan man gå på igjen med en enda tyngre bil som G20en er. Det har jeg ikke lyst til. 

Stemmer. 

Ok. Skulle aller helst prøvd en 330E G20 med dette oppsettet før jeg handler. Du har vel M-Tech dempere på F32en sammen med ACS fjærer?

Jeg hadde adaptivt understell på min da. Ble litt mer stump over de dårligst bygde fartshumpene. Rakk en langtur til Ålesund (100 mil) før jeg plutselig skulle ha i4 M50 😂 Var helt nydelig på langtur! :)