Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

10 timer siden, StigJ skrev:

Vurderes ja. Men sitter også og lurer på om jeg burde kjørt på med komplett sett og ikke kun fjærer denne gangen. Vil ikke gå på samme "smellen" som på F30en. 

Hvilken smell var det? Jeg hadde ACS på min G21 og det var helt nydelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, StigJ said:

Vurderes ja. Men sitter også og lurer på om jeg burde kjørt på med komplett sett og ikke kun fjærer denne gangen. Vil ikke gå på samme "smellen" som på F30en. 

Standarddempere på H&R-fjører? Både @Snagg30 og @mslello hadde ACS på 330e, og det var vel spot on såvidt jeg husker. Ellers har jo ACS også komplett sett med sportsdempere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Snagg30 skrev:

Hvilken smell var det? Jeg hadde ACS på min G21 og det var helt nydelig! 

OEM standard dempere på H&R senkefjærer. Bilen ble sprettball selv om den var myk. Null harmoni mellom fjærer og dempere. Z4en hadde M-Tech dempere med H&R fjærer, og der harmonerte det veldig mye mer. 

Jeg tenker at den fallgruven kan man gå på igjen med en enda tyngre bil som G20en er. Det har jeg ikke lyst til. 

 

8 minutter siden, papertiger skrev:

Standarddempere på H&R-fjører? Både @Snagg30 og @mslello hadde ACS på 330e, og det var vel spot on såvidt jeg husker. Ellers har jo ACS også komplett sett med sportsdempere :D

Stemmer. 

Ok. Skulle aller helst prøvd en 330E G20 med dette oppsettet før jeg handler. Du har vel M-Tech dempere på F32en sammen med ACS fjærer?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, StigJ skrev:

OEM standard dempere på H&R senkefjærer. Bilen ble sprettball selv om den var myk. Null harmoni mellom fjærer og dempere. Z4en hadde M-Tech dempere med H&R fjærer, og der harmonerte det veldig mye mer. 

Jeg tenker at den fallgruven kan man gå på igjen med en enda tyngre bil som G20en er. Det har jeg ikke lyst til. 

 

Stemmer. 

Ok. Skulle aller helst prøvd en 330E G20 med dette oppsettet før jeg handler. Du har vel M-Tech dempere på F32en sammen med ACS fjærer?

 

 

Jeg hadde adaptivt understell på min da. Ble litt mer stump over de dårligst bygde fartshumpene. Rakk en langtur til Ålesund (100 mil) før jeg plutselig skulle ha i4 M50 😂 Var helt nydelig på langtur! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ikke BMW relatert men litt* Mens M3en koser seg i varmen, jobber denne travle traveren! Ikke fått noe pleie og stell på en god stund. Ga den ekstra oppmerksomhet i dag fordi den har holdt ut med masse kjøring til jobb, flytting og henting av møbler :) Etter vask fikk den en knoke på taket som takk for hjelpen. 
45F16E9E-E0D7-4466-A457-1D2B34214B20.thumb.jpeg.7dcae55f97b0643f67df2eb05f3ab99b.jpeg

947D15ED-9EE0-4E5B-8611-2A05E09BE3FA.thumb.jpeg.66882d64e5ec157ad7b8b602c4919381.jpeg

Leker med tanken med å bytte ut til elbil, men blir for dumt når denne bare går og går, samt at den er sååå komfortabel å kjøre med akkurat passe krefter med sine illsinte 130 hester :D 

Endret av Dusy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...