Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, StigJ skrev:

@Lars89 nevnte i finn-tråden at biler må ha farge. Ja det må de! 😁

IMG_20220509_181435.thumb.jpg.d8662d88f507f7ed52d18412db818c03.jpg

IMG_20220512_113754.thumb.jpg.926932eafa85159fbcf3291ded324b85.jpg

 

Har inne en Estorilblå (omlakkerte) Z4 2,5i med kompressor denne uken for full behandling 😀 Og ser nå at jeg burde fått hjem en blå i3 til fargeklattene mine 😆

Må få på plass en hvit og, så er du klar til 17 mai 🇳🇴🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Olaandref skrev:

Haha, driter du biler du? 😂 Ja, det må holde det :) Flotte leketøy du har. 

:lol: Nei, Caddyen var i grunnen et kjempeimpulskjøp. Vi skulle kvitte oss med en av firmabilene som bare stod og tok opp plass og jeg fikk den skitbillig. Er litt mangler på den så må fikse litt. Planen er å bruke den som lånebil til kunder som har større jobber inne hos meg og å dra hengeren med siden jeg solgte F30en som hadde krok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, StigJ skrev:

Planen er å bruke den som lånebil til kunder som har større jobber inne hos meg og å dra hengeren med siden jeg solgte F30en som hadde krok. 

Det tror jeg er lurt, Groven Carspa holder til 2 timer unna meg (mannskit plassen Molde) men siden han hadde lånebil så var valget enkelt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, StigJ skrev:

:lol: Nei, Caddyen var i grunnen et kjempeimpulskjøp. Vi skulle kvitte oss med en av firmabilene som bare stod og tok opp plass og jeg fikk den skitbillig. Er litt mangler på den så må fikse litt. Planen er å bruke den som lånebil til kunder som har større jobber inne hos meg og å dra hengeren med siden jeg solgte F30en som hadde krok. 

Fornuftig, kunne godt ha tenkt meg en arbeidshest selv 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snagg30 skrev:

Det tror jeg er lurt, Groven Carspa holder til 2 timer unna meg (mannskit plassen Molde) men siden han hadde lånebil så var valget enkelt :) 

Hvor holder du til? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Snagg30 skrev:

Holder til i Ålesund :) Men om du reagerte på dritt snakket om Molde så var det kun fordi jeg prøvde å provosere @Marius2002 men han har gitt seg på krigs stien. 

Jeg driver å bygger opp et arsenal, et comeback kommer når du minst venter det :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Snagg30 skrev:

Holder til i Ålesund :) Men om du reagerte på dritt snakket om Molde så var det kun fordi jeg prøvde å provosere @Marius2002 men han har gitt seg på krigs stien. 

Haha, nei, jeg var bare enig, tenkte at det her må være en hyggelig fyr, sannsynligvis fra Sunnmøre 😇🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...