Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Etter at @Flataas kjøpte min X5 30sd kvelden før jeg skulle til Tyskland med hele familien på ferie måtte jeg pakke om til konas e61 520d i hui og hast. Når vi var i München tittet jeg på og tok med meg denne 2012 X5 m50d hjem igjen. 138k km og teknisk god bil (skulle også bare mangle).

 

Bildet fra Gol, da ingen andre hadde ledig time før om lang tid. God service, jeg fikk komme inn når de åpna (3 timer før jeg hadde time) og det hele gikk for en gangs skyld raskt og smertefritt.

20220728_073302.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, papertiger said:

@smashy utrolig lekker bil med de felgene og senken!

Danke! Synes det ble veldig bra selv. Sitter på gjerdet nå og vurderer om jeg tør å vise den for godkjenning av senk med de felgene 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, TRF skrev:

Etter at @Flataas kjøpte min X5 30sd kvelden før jeg skulle til Tyskland med hele familien på ferie måtte jeg pakke om til konas e61 520d i hui og hast. Når vi var i München tittet jeg på og tok med meg denne 2012 X5 m50d hjem igjen. 138k km og teknisk god bil (skulle også bare mangle).

 

Bildet fra Gol, da ingen andre hadde ledig time før om lang tid. God service, jeg fikk komme inn når de åpna (3 timer før jeg hadde time) og det hele gikk for en gangs skyld raskt og smertefritt.

20220728_073302.jpg

Kan vi få en bimmerstråd om livsløpet på denne framover i ditt eie?😍

Endret av Ingvaldsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...