Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Skulebollen skrev:

Ja fant ikke noen verdig erstattet til forrige.. Er ingen bil under millionen som kan måle seg 😅 Nå 740d med 2300kg hengervekt 👍

Du er faen ikke god!😂 men jeg liker det, nydelig! Og gratulerer med enda en sinnssyk bil, begynner å bli en del nå. Håper vi får se mer i tråden din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Skulebollen skrev:

Den beste bilen man får kjøpt fra Bmw p.d.d

Og tviler på der kommer noe bedre i fremtiden... ( Det vere seg design utv/innv og drivlinje )

Gratulerer 😀 Hvordan gikk import prosessen? Fikk du kjøpt den uten svensk moms?

Ellers enig, G11 og de øvrige tradisjonelle BMWene fra samme periode er absolutt en høydare…siste ordentlige BMW modellene kanskje? Vei videre ser ikke bra ut ref nyeste 7-serie 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Gratulerer 😀 Hvordan gikk import prosessen? Fikk du kjøpt den uten svensk moms?

Ellers enig, G11 og de øvrige tradisjonelle BMWene fra samme periode er absolutt en høydare…siste ordentlige BMW modellene kanskje? Vei videre ser ikke bra ut ref nyeste 7-serie 😅

Måtte betale svensk mva, får den tilbake når norsk mva er betalt. Selger/forhandler klarte ikke skaffe vognkort i tide til jeg kom ( 14 dager 🙄 ) så fikk ikke betalt mva på grensa en gang... Bare rot 🙈 nå må jeg avgårde med bilen til en tollstasjon til uken når jeg får dokumentasjon fra forhandler.... Nok OT fra meg her😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   3 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...