Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

8 timer siden, sveigis skrev:

Søndagstur :

DACC1D4D-1423-4DDD-9DCE-3AF9CCD18082.thumb.jpeg.754c4a72684c5244a4cfa68e15f47cc5.jpeg

Du får meg bare mer og mer på tanken om E28 når jeg ser slike flotte bilder av din! xD Liker at den ser så stilren ut! 
Har du vurdert å gå til shadowline lister samt mørke lister til baklyktene eller liker du den best slik den er? Jeg er i grunnen fan av begge deler på E28 :)

Hva er forresten det nøkkelhullet på venstresiden bak over baklykta?

Endret av opeth84
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, opeth84 skrev:

Du får meg bare mer og mer på tanken om E28 når jeg ser slike flotte bilder av din! xD Liker at den ser så stilren ut! 
Har du vurdert å gå til shadowline lister samt mørke lister til baklyktene eller liker du den best slik den er? Jeg er i grunnen fan av begge deler på E28 :)

Hva er forresten det nøkkelhullet på venstresiden bak over baklykta?

Hehe ja ,e28 er koslige biler Tor Magne😊

Takk for det ,prøver å holde den som den er .

Angående Shadow line , så vil jeg ha denne som den er og det er fordi den kom sånn ut originalt og jeg vil ikke røre en original 535i med sånt spesielt ikke denne .

Kunne gjort det med en sånn type prosjekt man fikser opp og ikke har noe forhold til .

Men det er kjempepent med Shadowline .😊

Dette er en alarm som ble montert på bilen på 80 tallet og desverre så var mange sånne montører hjernedøde mtp på plass de skulle sette de.

Jeg derimot har ikke tenkt å fjerne den pga nettopp retro.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sveigis skrev:

Hehe ja ,e28 er koslige biler Tor Magne😊

Takk for det ,prøver å holde den som den er .

Angående Shadow line , så vil jeg ha denne som den er og det er fordi den kom sånn ut originalt og jeg vil ikke røre en original 535i med sånt spesielt ikke denne .

Kunne gjort det med en sånn type prosjekt man fikser opp og ikke har noe forhold til .

Men det er kjempepent med Shadowline .😊

Dette er en alarm som ble montert på bilen på 80 tallet og desverre så var mange sånne montører hjernedøde mtp på plass de skulle sette de.

Jeg derimot har ikke tenkt å fjerne den pga nettopp retro.😊

Ah, skjønner. Artig liten detalj men litt spesiell plass å ha den, synes jeg da :)
Forstår deg godt at du vil ha den som den er. Tenker en original 535i vil også stige mer og mer i verdi samt kjekt å kunne skryte av til andre at denne er holdt original! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, opeth84 skrev:

Artig liten detalj men litt spesiell plass å ha den, synes jeg da

En grusom plass å ha den 😩😩,men er mye mer som må gjøres om den skal bort og det kan jeg ikke .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...