Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Tony Soprano skrev:

159 TI 🤩 Elsker disse bilene ! Skal lete lenge etter finere stasjonsvogn. Er litt Alfisti og var på nippet til å handle en Giulietta her om dagen 😅

Takk 😊 Ja Alfa er inne på noe om dagen :) og når man ikke helt klarer å finne sin neste bil, og denne dukket opp borti veien her til salgs. Så tenkte jeg hvorfor ikke? :) jeg skulle aldri ha tverrstilt rekkefirer med fwd, men du verden som denne vokser på meg 😀 den er ikke perfekt, men full av sjarm. Og allerede merker jeg folk snur seg etter den. Parkerer og folk kommenter pen bil! Slik var det ikke med e61, som også er en flott bil. Det at dette er Ti modellen og fant jeg jo ut etterpå kjøp, og at den er litt spesiell. Kan ikke så mye om alfa fra før. De 4 stemplede kalipperne har en bremsefølelse som går forbi biler som e46 m3. Og styrefølelsen går også forbi det meste av bmw etter z3/e46 tiden. Q2 diffen holder ting i sjakk foran. Veldig artig opplevelse :)

Gulietta er ei sprek loppe 😊 han jeg kjøpte denne av hadde gulietta og en mito. 

2 timer siden, papertiger skrev:

Yes! Gratulerer med verdens fineste stasjonsvogn 🤩 1750 TBi?

Takk 😀 nei det er diesel 1.9 jtd 150 Ti. Chip til 180hk og dpf egr swirl delete. Veldig turtallsvillig og trivelig maskin som går billig. Bensin er nok enda mer passende til biltypen, den bare skriker etter mer bank i svingene 😅 kjøpte den regelrett kun fordi jeg sto uten bil og denne sto borte i veien. Går inn i alfa eierskapet uten noe særlig forutinntatte meninger. Og bilen overrasker så langt :) Recaro seter, nydelig ratt og styring. Vanvittige bremser og tilogmed fin girfølelse. Mye her som kan minne om bmw fra glansdagene.

Endret av Evopower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Dusy skrev:

Champagnefrokost, dress og dressko er bytta ut med Cola, chinos og sneakers. Jobb her i kveld, så her fikk jeg grønt lys av fruen til å nyte formiddagen på min måte 😎 Gratulerer med dagen alle sammen! 🇳🇴
49F4E737-BC0C-484D-B0F2-4B66A89BE599.thumb.jpeg.e882fbe35cf0c74ea8d3450e8555d3c4.jpeg1338CFE6-97CF-4365-8A98-D576F741120F.thumb.jpeg.d008222b1b6b3c22a92d5b6576df3d8b.jpeg

 

Var vel deg jeg så i Heggedalsveien litt før kl 12? 
hørte fin sang fra rekkesekseren og så en veldig fin bil👍😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lars89 skrev:

@Øyvind L. 

Gullknapp er i morgen kl 10.

Bmwccn Telemark har treff til lørdag

 

VaskebildeIMG-20230514-WA0002.thumb.jpg.d440c5dc7e1618ba5d4eab7d48f7fdc1.jpg

Rett å slett en skrivefeil.🤥 I mitt hode er det fredag idag, men er jo bare onsdag. Lørdag skal jeg til Telemark på treff selvfølgelig. 😁

Gullknapp i morgen torsdag ja.

Skal rette feilen i innlegget. :D

Endret av Øyvind L.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, papertiger skrev:

Gratulerer! Regner med 343’ene måtte av før godkjenning slik som tidligere diskutert? Det ble perfekt høyde.

Gadd ikke ta sjansen nei, så ble style 351 med 245 bredde på godkjenning ja. Gled rett igjennom. Sitter igjen med inntrykk av at SV har faktisk lyst/glede av å få biler inn til godkjenning med senk! 🤝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...