r_tranoe Posted September 16 Share Posted September 16 Rita G, Marius2002, fupsaker and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MagnusAG99 Posted September 17 Share Posted September 17 (edited) Ren bil (støvsugd hvertfall haha) fant også en tvilling idag Edited September 17 by MagnusAG99 papertiger, Saltkjelen, fupsaker and 4 others 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snagg30 Posted September 17 Share Posted September 17 Ble noen turer til gitt Reef89, Lars S, Marius2002 and 23 others 26 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snagg30 Posted September 17 Share Posted September 17 Nyter utsikten BimmerFan!, Chris A, StigJ and 20 others 23 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KKME30 Posted September 17 Share Posted September 17 Hadde baredåp idag. da fikk bmwene lov til og stå på en side😅👍 Craddy, Syvert, Chris A and 14 others 16 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigJ Posted September 18 Share Posted September 18 (edited) Gratulerer med Z4 Coupe og velkommen i klubben @Lars S Her er sesongen 2023 over for i år. Ble hele 2353 kilometer i år 😅 Edited September 18 by StigJ Craddy, Marius2002, Chris A and 13 others 16 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rita G Posted Monday at 09:21 AM Share Posted Monday at 09:21 AM 23 timer siden, MagnusAG99 skrev: Ren bil (støvsugd hvertfall haha) fant også en tvilling idag Pus må inspisere arbeidet, ser jeg Ser ut som om jobben ble godkjent 😎 MagnusAG99 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sveigis Posted Monday at 11:03 AM Share Posted Monday at 11:03 AM Bort med krom og på med sorte lister : papertiger, StigJ, mslello and 10 others 12 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars S Posted Monday at 01:01 PM Share Posted Monday at 01:01 PM 6 timer siden, StigJ skrev: Gratulerer med Z4 Coupe og velkommen i klubben @Lars S Her er sesongen 2023 over for i år. Ble hele 2353 kilometer i år 😅 Takk for det! Morsom bil dette🙂 ble maskinpolert og coatet med Cosmic glass coating i helga, veldig fin i lakk. Så blir det utvidet fluid film behandling 6/10. så blir det vinterlagring på min også👍🏻 norbakken, StigJ, Marius2002 and 9 others 12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlsius Posted Monday at 07:24 PM Share Posted Monday at 07:24 PM Handlet ny bil! Men kom ikke lengre enn 30 fra selger før jeg måtte svinge inn til siden før første modifikasjon startet F15 40e ikke en X5m. Marius2002, mslello, Peak and 15 others 18 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liffi Posted Tuesday at 05:05 AM Share Posted Tuesday at 05:05 AM Spontan kjøp av ny "bruksbil" 😬 Walkabout, Dusy, fupsaker and 10 others 13 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olaandref Posted Tuesday at 08:18 PM Share Posted Tuesday at 08:18 PM Takke meg til en skikkelig hjemmevask, men av og til må det tys til det enkle. Lars S, Reef89, Marius2002 and 13 others 16 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KKME30 Posted Tuesday at 08:32 PM Share Posted Tuesday at 08:32 PM StigJ, Dusy, sveigis and 15 others 18 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik 90 Posted Thursday at 01:18 PM Share Posted Thursday at 01:18 PM En fuktig E34 som må tre til som familiens hovedbil mens G30en får utbedret en liten skade fra tidligere i sommer 👍 Duger fortsatt tross straks 30 år gammel 😀 papertiger, Dusy, Fahad and 8 others 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olaandref Posted Thursday at 09:05 PM Share Posted Thursday at 09:05 PM Er glad for at de brukte E92 fronten som utgangspunkt for M3 også på E90, de er hakket sintere en fronten på E90 ellers. På samme måte syns jeg bakenden fra E90 er mer aggressiv enn på E92, som blir litt for snill for min del. Ellers kan man skimte 2 åringen vår som vokter pappas bil fra vinduet over, nederst i høyre hjørne🤩 Marius2002, Orjan, BrokeBoi and 3 others 5 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts