Torbjørn E39 Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 Tok noen bilder av min sist helg, vår-shining, har fortsatt vinterfelgene på da jeg venter på 2 nye sommerdekk før bilen blir skodd for sommeren: Link to comment Share on other sites More sharing options...
smurfelita Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 Polerte bilen min i går, her er resultatet. Synes det ble ganske så bra, hvertfall med tanke på hvordan den så ut før Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bols'n Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 Ble meget bra med polering og nye felger. Herlig med rød bil. Brilliantrød? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hidlen Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 her er min etter jeg fikk på solfilm. ganske dårlig bilde menmen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nøstbakken Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 Her er dei siste bildene som blei tatt av min bil før eg reiste på jobb. Skal få seg ein sikkelig vaske og bone runde nå som vinteren er slutt. Med håp om at den skal skine enda meir.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurt L. Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 Slenger opp et av min også da Sørensen, BMWlog and monthy 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
verticalescape Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 Bilder av den siste familie medlemmen, som skal få ny motor på onsdag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dirty Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 tatt med mobil i full fart Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stjernstedt Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 Bilder på vei til treff idag. mossing 92 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
316 Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 Ikke akkurat noe særlig å skryte av en gammel, sliten E30 men. Får vel slenge meg på i finværet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Bjørkås Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bols'n Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 Var toppløs i går. Utrolig hærlig å kjøre cab igjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bols'n Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 Bilder på vei til treff idag. Blei fint med keskin hjul stedten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torek Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 Bilder på vei til treff idag.Blei fint med keskin hjul stedten +1! Jeg ble imponert i dag over hvor fin den er i lakken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
thagen2 Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 et bilde av prosjektet mitt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts